G-Shock only II (Deel 1)

Heb er nog maar één maar het kan escaleren idd. De limiteds van vroeger waren overigens meer limited als vandaag de dag. En konden in Azie veel geld opbrengen als je er hier een kon scoren. Hier nog een paar foto’s uit de oude doos.

Uploaden: 12112877ys.jpg… Uploaden: cas10.jpg… Uploaden: cas12.jpg… venommud
Vond altijd de backlights van de ltds erg leuk.

19 likes

:joy::joy::joy::joy::joy: Geniaal toch!!! Dat waren nog eens verzamelingen.

2 likes

Jij hebt met jouw enthousiasme een ware G-Shock hype ontketend destijds. Oo dit moment zou je een ware influensor zijn :grin:

3 likes

Hij ‘ influenced ‘ op mij gelukkig alleen die twee zwarte square’s in het midden…:relieved::stuck_out_tongue_winking_eye:

Sorry André :sweat_smile::+1:t2:

1 like

Je kunt deze in de ruimte gebruiken, maar ook uitstekend
op de boot :grin:

8 likes

13 likes

gw-s 5600 staat op de achterplaat, geen toevoegingen.

maar draagt zo super dat je hem echt niet voelt en beetje kitch met die shinycarbon band

1 like

en ik maar denken met 5 g shocks dat ik beetje vreemd was
:smiley:

frogman overgenomen van iemand die het glas verwoest heeft.
iemand die weet wie deze kan vervangen?

3 likes

Lekker de G-Shock vanavond.

12 likes

En vandaag nog maar een dagje!

6 likes

Weet er iemand een betrouwbaar adres waar ik een kwalitatieve stalen mod (band + case dus) kan kopen voor een casio ga-2100-1aer en een casio gw-m5610-1er?

Thanks

Ik heb zelf een setje van AliExpress gehad en vond de afwerking en kwaliteit prima. Ik had hem tweedehands op HF gekocht en gelijk weer doorverkocht.

Enige reden dat ik het setje weer weggedaan heb was omdat 't me een tikje te glimmend was, het matte zwart is wat bescheidener en past mij dus beter. Bescheiden, ahum. :beers:

7 likes

Ik kan het mis hebben hoor maar is de naam G shock niet gewoon geregistreerd door Casio en koop je met dit soort kitjes niet gewoon een illegaal product?

2 likes

Niet expliciet.

CASIO vindt dat alles wat maar enigszins refereert naar (iets van) CASIO merktechnisch eigendom van CASIO is. Best bijzonder. Maar wel slim denk ik. Hoewel?

Maar goed bij Ali, eBay e.a. trekken ze zich daar weinig van aan of misschien hebben ze wel toestemming van CASIO om ‘G-Shock’ te gebruiken. :wink:

Dat zal het zijn. :wink:

1 like

Jammer dat je deze set niet meer hebt.
Goed om te horen dat de kwaliteit wel in orde lijkt te zijn

Als er iemand anders deze set nog heeft liggen, let me know.

1 like

Prachtig toch, zo een collectie die rust geeft !!
In duik er pas net een beetje in en de nummeroclatuur heb ik nog niet doorgrond, wil je de ref nrs geven van de 2 achterste op jouw foto ?
En kun je die beugels over de kast los bestellen en hoe worden die genoemd ??
Dank !

Met de app een heel erg rudimentaire fitnesstracker.

4 likes

Die referentienummers krijg ik óók de ratsmodee van…:joy:.

Om ze te onderscheiden in ieder geval…
Ik ben ook maar een no-no-no-no hoor.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Zie je een leuke , zit er een nummer bij , die als je ‘m niet meteen ‘veiligstelt’ nóóit meer terug vind…:crazy_face:

Linksachter : GW-M5610-1ER
Rechts : DW-5035D-1BER

Beugeltjes : bullbars.

Meestal buitenland…

Deze wel mooi. Ook weer in verschillende kwaliteit denk ik.

Ik zie er soms , dat ik het vermoeden kríjg dat ze ze zelf gebogen hebben.:no_mouth:

Of deze die je hier ziet weer op de 5610 passen weet ik eigenlijk niet… verschillende maten heb je.

4 likes