G-Shock only II (Deel 1)

Tussen al het G-Shock geweld lekker mijn 5610 voor de avond!

7 likes

Ref?

1 like

MTG-B2000D

6 likes

MR-G in de zon :sunny:

9 likes

Ook de Camo beetje opladen.

10 likes

Nieuw kleurtje:

10 likes

Potverdikkie wat een heerlijk weer vandaag.
G-Shock kan zo lekker opladen met dit zonnetje.

10 likes

Deze is bijna volledig opgeladen, had verwacht dat het sneller ging.

9 likes

Mag mee in de nachtdienst

14 likes

Wat een beest!

1 like

Dankjewel, is echt een super mooi horloge, titanium draagt heerlijk.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Nieuw:

Lekker kleurig.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes

15 likes

Ik mag hier nu ook mee doen. De zojuist geleverde NA :star_struck: voor vele gesneden koek maar ik had er nog geen ‘in het wild gezien’… maar wat een positieve verassing. Deze gaat heel vaak gedragen worden.

18 likes

Als die toch te zwaar wordt, de GW-3000 komt qua functies goed in de buurt zolang je geen GPS nodig hebt.

7 likes

10 likes

Vind jij je MR-G dan te zwaar?:rofl:

Het scheelt dik de helft, 152 vs 74 gram.
Als ik op de fiets zit is een iets lichter horloge wel prettig, vooral gezien (het totale gebrek aan) de vering die op mijn gazelle impala uit 1992 aanwezig is.
De MR-G is vooral voor de wat meer kantoorachtige nettere omgeving, al graag ik daar net zo makkelijk een tuna of een frogman.

1 like

Nog een nieuw kleurtje :grin:

4 likes