Tussen al het G-Shock geweld lekker mijn 5610 voor de avond!
Ref?
Wat een beest!
Dankjewel, is echt een super mooi horloge, titanium draagt heerlijk.
Nieuw:
Lekker kleurig.
Ik mag hier nu ook mee doen. De zojuist geleverde NA
voor vele gesneden koek maar ik had er nog geen ‘in het wild gezien’… maar wat een positieve verassing. Deze gaat heel vaak gedragen worden.
Als die toch te zwaar wordt, de GW-3000 komt qua functies goed in de buurt zolang je geen GPS nodig hebt.
Vind jij je MR-G dan te zwaar?
Het scheelt dik de helft, 152 vs 74 gram.
Als ik op de fiets zit is een iets lichter horloge wel prettig, vooral gezien (het totale gebrek aan) de vering die op mijn gazelle impala uit 1992 aanwezig is.
De MR-G is vooral voor de wat meer kantoorachtige nettere omgeving, al graag ik daar net zo makkelijk een tuna of een frogman.

















