G-Shock only II (Deel 1)

Een Oriënt saturation, 240 gram dat is pas zwaar en na 5 minuten voel ik hem niet meer, de MR-G is een lichtgewicht, maar een fantastisch horloge.:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

By the way, ik heb nog een mooie koga signature staan en ik doe er niks mee aluminium dus keihard.:joy:

Deze draagt lekker licht moet ik zeggen.

10 likes

Die is ook echt waanzinnig vet :muscle:t2:

1 like

M’n Seiko SUN019 zit in dezelfde gewichtsklasse als de Oriënt Sat Diver dus.
Titanium is een goede keuze geweest bij de MR-G, in staal zou het een onding zijn.

1 like

9 likes

Geweldig horloge de MR-G ik draag deze het meest, altijd de juiste tijd en datum, soms heb ik helemaal geen zin om een mechanisch horloge te pakken, zeker met dag/datum, wat een gedoe.:sweat_smile:

Dankje👍

1 like

Zomaar een idee dat kwam binnendwarrelen.

Ik had nog het idee om een keer een net klein digitaal horloge te kopen, maar wist nog niet welke.
Een GW-5000 zonder bezel heeft een 16mm bandmaat, en een 22mm buitenmaat op de hoorns.
1 kevlar bandje van 15 euro dat ik nog ergens had liggen, 3 minuten met een stanleymes en tadaa.

“The Naked Square”

Het ziet er nog best netjes uit, maar de band krijgt een extra gaatje tussen 2 bestaande in, dat is net het verschil tussen iets te strak en iets te los.

20 likes

Laat je G-OAK Pocket shot zien :sunglasses:

18 likes

Mijn all red

Zit er toch over te denken hem te verkopen.

7 likes

Zo das rood!

Weet iemand al wanneer deze te koop zijn in Nederland?

16 likes

Talk about ‘zomers’ …wauw die oranje :star_struck:

1 like

Ja die oranje is gaaf zeg!

Ik vind de blauwe juist weer gaaf…

1 like

Tien punten voor mijn OCD :sunglasses:

19 likes

Echt heel lekker! :orange_heart:

1 like

Absoluut , wat een zomerknaller is dat :sunny:

1 like

Deze heb ik hier nog niet eerder gezien. Of vergis ik me?

8 likes