G-Shock only II (Deel 1)

Vind jij je MR-G dan te zwaar?:rofl:

Het scheelt dik de helft, 152 vs 74 gram.
Als ik op de fiets zit is een iets lichter horloge wel prettig, vooral gezien (het totale gebrek aan) de vering die op mijn gazelle impala uit 1992 aanwezig is.
De MR-G is vooral voor de wat meer kantoorachtige nettere omgeving, al graag ik daar net zo makkelijk een tuna of een frogman.

1 like

Nog een nieuw kleurtje :grin:

4 likes

Een Oriënt saturation, 240 gram dat is pas zwaar en na 5 minuten voel ik hem niet meer, de MR-G is een lichtgewicht, maar een fantastisch horloge.:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

By the way, ik heb nog een mooie koga signature staan en ik doe er niks mee aluminium dus keihard.:joy:

Deze draagt lekker licht moet ik zeggen.

10 likes

Die is ook echt waanzinnig vet :muscle:t2:

1 like

M’n Seiko SUN019 zit in dezelfde gewichtsklasse als de Oriënt Sat Diver dus.
Titanium is een goede keuze geweest bij de MR-G, in staal zou het een onding zijn.

1 like

9 likes

Geweldig horloge de MR-G ik draag deze het meest, altijd de juiste tijd en datum, soms heb ik helemaal geen zin om een mechanisch horloge te pakken, zeker met dag/datum, wat een gedoe.:sweat_smile:

Dankje👍

1 like

Zomaar een idee dat kwam binnendwarrelen.

Ik had nog het idee om een keer een net klein digitaal horloge te kopen, maar wist nog niet welke.
Een GW-5000 zonder bezel heeft een 16mm bandmaat, en een 22mm buitenmaat op de hoorns.
1 kevlar bandje van 15 euro dat ik nog ergens had liggen, 3 minuten met een stanleymes en tadaa.

“The Naked Square”

Het ziet er nog best netjes uit, maar de band krijgt een extra gaatje tussen 2 bestaande in, dat is net het verschil tussen iets te strak en iets te los.

20 likes

Laat je G-OAK Pocket shot zien :sunglasses:

18 likes

Mijn all red

Zit er toch over te denken hem te verkopen.

7 likes

Zo das rood!

Weet iemand al wanneer deze te koop zijn in Nederland?

16 likes

Talk about ‘zomers’ …wauw die oranje :star_struck:

1 like

Ja die oranje is gaaf zeg!

Ik vind de blauwe juist weer gaaf…

1 like

Tien punten voor mijn OCD :sunglasses:

19 likes