G-Shock only II (Deel 1)

Echt heel lekker! :orange_heart:

1 like

Absoluut , wat een zomerknaller is dat :sunny:

1 like

Deze heb ik hier nog niet eerder gezien. Of vergis ik me?

8 likes

Een GW-9010 is hier inderdaad redelijk in de minderheid, volgens mij worden ze ook al tijden niet meer gemaakt.

Gravitymaster grb200 :grin:

2 likes

Klopt hoor :-). Ik was op zoek naar een atomic versie van de 9000-serie en zag dat ze ergens in 2009 zijn uitgebracht. Ik heb ook een GW 9000-1V. Deze G-Shocks zijn naast de 5000 en 5600 serie het minst " bulky’. Een grote Nederlandse Casio dealer leek deze nog nog nieuw te verkopen. Na de bestelling te hebben geplaatst, bleek het model besteld maar dus niet op voorraad. Uiteindelijk was de 9010 niet meer leverbaar en heb ik een tweedehands model gescoord in de VS.

Voor de titanium liefhebbers, deze staat in het blauwe :+1:

6 likes

:blush:

10 likes

Stevige wandeling met de viervoeter, de bossen in. Dan is de G-shock de ideale metgezel :ok_hand:

11 likes

Zie net foto’s dat de oranje versie groen-oranje is. Jammer, grijs oranje zou toffer zijn.

En hier de blauwe:

5 likes

Ik wacht wel tot ze in de winkel liggen…

MR-G Akazonae limited editie.:blush:

10 likes

Oranje/groen?

Oh das een tegenvaller. Had gedacht dat het oranje/grijs was.

Hmmm eerst maar eens in het echt bekijken dan ja.

1 like

Nee, ik heb echt niet op de juiste dag/datum/tijd zitten wachten hoor (vanochtend om 8 uur net gemist).

9 likes

Jammer inderdaad, groen-oranje is toch minder mooi :confused:

1 like

G-shock on duty.

9 likes

GWF-1000 module.

8 likes

En hier de GW-8235 module, spijt dat ik deze ooit verkocht heb…

6 likes

Nu bij Bol.com. €83,-

1 like

Weet iemand waar je onderdelen van casio makkelijk los te bestellen zijn en/of waar?

Mijn plan is om de zwarte GMA-S2100 aan te schaffen en daar dan de indicies en wijzers van de witte versie in te zetten.

1 like