Ja klopt net even opgezocht. Is gesynchroniseerd met de atomische klok. Das wel handig. Miss had je m op een verkeerde tijdzone staan?
Heb na goed pielen nu op de juiste tijdzonde gekregen. De zomertijd stond niet aan inderdaad dus nu staat ie goed. Ben benieuwd of die ook automatisch weer teruggaat naar de wintertijd.
Mooie platen!
Dan moet je de instellingen nog even nakijken, zomertijd “DST” heeft 3 standen, aan, uit en auto. Op “auto” schakelt het vanzelf met het MB6 radiosignaal.
En in het kort - module 3159: knop linksboven ca. 5 seconden indrukken, knop linksonder 1x indrukken om “DST” instellingen te selecteren, met de knop rechts onder schakelen tussen ON/OFF/AUTO.
Succes.
Ik ben gewend aan cad-programmas, dan is een horloge met 3-6 knoppen of een kroon met 2 standen niet echt een hele grote uitdaging.
Altijd lol vroeger met het inprogrammeren van de videorecorder, vooral als programmas eerder of later begonnen dan gepland…
Zo te zien, is jouw G-Shock nog niet gesynchroniseerd met de atoomklok. Links bovenin het display zou bij een juiste synchronisatie de afkorting rcvd (recieved) moeten staan.
Ik heb het manual voor je bijgevoegd. Succes, en laat even weten of het gelukt is
Casio G-Shock GW-M5610-1ER Watch.pdf (1,1 MB)
Ik heb er ook een binnen deze week .
Blij dat alles nu goed is ingesteld !
Mijn andere zit vol met ingesmolten titanium spetters
Jaahhh, gelukt ,! Nu heb je er geen omkijken meer naar
Ik zit met een schuin oog ernaar te kijken. Zag dat de groene oak bij bol in de aanbieding is. Moet een vakantie beater worden
Leuk al die nieuwe G-Shocks
Nog een leuke tip
@flieger63 @anon48992708EV @Jason_Nash
Als je het lichtknopje (rechtsboven) 3sec indruk dan komt er vlak boven de secondes ‘A.EL’ te staan. Nu gaat het lampje automatisch aan als je de G naar je toe draai om te kijken hoe laat het is
Thanks, werkt een stuk makkelijk met zoeken dan dat kleine boekje
Thanks @lance_explorer! Alle tips zijn welkom, deze had ik net gevonden in de manual die @Tempus_Fugit hier eerder postte
Ja ik moest lang zoeken om dat uit te zetten .
Werd er een beetje gek van !