Zo die is goed gebruikt! Maar daar zijn ze voor gebouwd. Ik ga even kijken naar bezels! Is het scherm zelf bekrast?
Dit was een aftermarket via eBay besteld, wel beduidend mindere kwaliteit dan de originele. Na een paar maanden vergeelde de hoekjes ook een beetje, dus heb hem maar weer gewisseld. Ook was de band een stukje breder waardoor hij net iets te groot viel op m’n dunne polsen.
Ik denk dat er met wat goed zoeken vast wel originele onderdelen te vinden zijn! Ik heb me er niet heel erg goed in verdiept en iets te snel van een schimmige ebayverkoper gekocht
Bedankt! Dan weet ik een beetje waar ik op moet letten! Ik ga even rustig rondkijken. Heb je die witte nog liggen?
Ja, alleen ben nu niet thuis. Het was zo’n setje, weet nog steeds niet zeker of het een originele is of niet.
Weet iemand toevallig een goede site waar ze wel originele aftermarket spullen van Casio verkopen?
Daar heb ik een aantal banden en bezels vandaan. Ze hebben niet alles voor alle modellen maar wel veel.
Levertijd is vanuit de UK ongeveer een week of 2 op het moment, maar hoe het gaat op het moment dat de brexit en de nieuwe import/btw regeling van start gaat weet ik niet.
Ik bedenk me trouwens dat ik een keer een metalen bandje voor zo’n digitaal Casiotje op deze site heb besteld, ook prima voor elkaar toen!
Zo goed als nieuw , vrijdag bezorgd vanuit USA. Met een nieuwe lithium batterij kan hij er de komende jaren tegen.
Hebben die G shock GW-M5610-1ER nou verschillende diameters?
Heb er een van Bol laten komen en die meette slechts 39 mm, stond ook in de ad van Bol, maar daar staan wel vaker dingen die niet kloppen.
Leek wel een klein dames-horloge, gelijk rechtsomkeer…jammer…jammer
Zal een Shock-golf teweeg brengen.
Opmerking ontgaat me een beetje, maar het zal wel als grap bedoeld zijn?
Van de m5610 is maar een maat: 46,7 x 43,2 x 12,7 mm. Ik zie dat bol de optie geeft van meerdere diameters horloge kast, maar het lijkt me niet juist dat de maten van de m5610rb anders zijn weer gegeven dan van de 1er. Via deze database kun je de maten checken: https://shockbase.org/index.php
Nee daar klopt inderdaad niks van, wat @RoyMustang zegt hier boven .
Vond het ook raar staan op bol en 39mm is sowieso nergens op gebaseerd volgens mij. Al draagt hij niet groot.
Ik heb een G Shock GBX 100 incoming. Specifiek gekocht om te gebruiken met surfen. Ben benieuwd naar het activity tracking daarvan.
Daarnaast heb ik ook een m5610 met combi bracelet. Geweldig ding.