G-Shock only II (Deel 1)

Ik heb de zilvere variant gehad.

Helaas geen foto meer van maar wat een gaaf ding was dat zeg!

Helaas gestolen op vakantie en niet meer een nieuwe gekocht, maar wat een fijn ding vond ik het!

1 like

Maar slechter af te lezen (ik heb de “zilveren” ).

1 like

Het negatieve display in combinatie met het zwarte staal geeft voor mij de juiste uitstraling. Afleesbaarheid is ondergeschikt.

En om de tijd te weten, pak je je telefoon? :slight_smile:

2 likes

Echt een top horloge. Ik heb ze bijna allemaal wel gehad :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye: (foto is van een flinke tijd geleden. Ze zijn inmiddels ook weer bijna allemaal de deur uit ivm aanzienlijk verkleinen van mijn collectie). Ze zitten voor een stalen horloge echt lekker. De zilveren vond ik misschien wel de mooiste maar wel mega bling bling. En krast snel. Ondanks dat een absolute aanrader

10 likes

@WatchManiac help is…

En als je het eerst probeert met een mod?! Is niet dezelfde kwaliteit en helaas niet origineel. Maar dan kun je wel even goed uitproberen of het wat is. Ik zelf vind m heel vet om te zien, weet alleen niet of ik een stalen G-Shock zou dragen zelf! Maar hoe meer ik ernaar kijk hoe mooier die wordt!

1 like

Wat een heerlijke horloge’s toch die G-Shocks.

9 likes

Nee, hoor. Het is wel te lezen, maar moet iets beter mijn best doen.

Prima G-Shock, prachtig maar krasgevoelig lichtgebruikt, rond 300euro.:+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

G-shock in zijn element :blush:

8 likes

Binnekort de gw-5000u bestellen

5 likes

Dat probleem heb ik op dit moment ook…
Gewoon gaaf.

@JJlind rond de 300 voor die van jou??
Je mag altijd aanbieden hoor, ik koop erg graag nieuw bij de AD. Maar dit gaat toch een online koop worden als ik ervoor ga en dan is gebruikt gevoelsmatig gelijk qua beleving als een nieuwe .

3 likes

Op marktplaats komen de zilveren met grote regelmaat voorbij. Voor een mooie betaal je dan niet meer dan 350 euro. Er staat er nu zelfs eentje op die nagenoeg nieuw moet zijn voor die prijs.

1 like

Marktplaats blijf ik weg.

Indien er gebruikt gekocht wordt alleen via HF…
Daarnaast…als ik de knoop door hak moet t meteen.
Dus zoektochten doen ik niet aan.

1 like

Nee helaas ik doe hem niet weg, maar staan geregeld te koop.:joy:
Rond 300 moet lukken, succes.:stuck_out_tongue:

1 like

Dit model G-shock is via marktplaats vrij veilig te kopen lijkt me. Gewoon van te voren de G-SHOCK app downloaden. Daar ter plekke koppelen. Als bij koppelt is hij origineel. Dan nog even garantiebewijs checken. Als hij net gekocht is, is de kast en band zeer waarschijnlijk ook origineel. Ik koop vrij veel via marktplaats…… als je het zelf op gaat halen kan er eigenlijk niks mis gaan.

2 likes

Dat aan de tel koppelen.
Maak je daar echt gebruik van?
Of klinkt t vooral heel hip maar voegt uiteindelijk vrijwel niks toe??

Beide met een metalen mod van Ali. Verschil met een originele van Casio nauwelijks waarneembaar. Alleen deze kosten compleet nog geen € 150 per stuk…

3 likes

Klopt. Nooit wat mee gedaan. Alleen leuk voor het zoeken van je telefoon als je die niet kan vinden. Maar dat werkt ook alleen maar als je binnen Bluetooth bereik bent.

1 like