Had je sneller moeten zijn. Heb dit weekend de mijne (een nieuwe) ontdaan van zijn verpakking
Om mijzelf maar even te quoten:
De GW-5000U-1ER staat aangekondigd in de Casio webshop:
Ook 2 andere nieuwe “U” modellen:
(Model GW-S5600 U die ik in Japan heb besteld staat er niet bij)
Ik heb er zelf ook eentje liggen, gaat mij juist om eventuele verkoop Ben er nog niet over uit, toch altijd makkelijk om een G-Shock te hebben liggen… Ging me dus even om een indicatie van wat realistisch zou zijn is om te vragen, voordat ik mezelf gek laat maken met de prijzen die ik op Ebay e.d. tegenkom
Is die voor de m5610?
Waar heb je hem vandaan als ik vragen mag?
al heel lang opzoek en een klein gelukje via ebay. Geen doos of papieren maar dat vind ik nooit zo erg. Ik draag ze graag.
En het is de 5610 versie met tough solar en zender gestuurde tijd.
Ik vind de kleur versies waarvan het display mee kleurt het mooiste.
voor blauw zit ik vast aan deze denk ik,
maar dat is meer sparkly blauw geloof ik.
Is die GW-5000U-1er een screwback model? 299 Euro lijkt te zeggen van wel.
edit ja
G-Shock GW-5000U-1JF : With Tough Solar, Multi-Band 6, stainless steel inner case and screw down case back with DLC coating
bron: https://www.g-central.com/g-shock-5000-u-series-including-gw-5000u-1/
Multiband 5 denk
Nope Multiband 5 bestaat echt
Tijdens het zoeken en radio tour de france luisteren, maar even een foto van de mijne gemaakt.
Ben nog bezig trouwens.
Module klopt, bezel en band zijn van een G-9000NV?
Gaaf ding met al die kleurtjes!
Reken ik goed
Het oorspronkelijke model is de GW-9000 (JDM) met zwarte kast en band, grijzige tekst en zwarte aluminum details in de bezel. De oude kast en band waren aan vervanging toe en zijn onderweg uit Polen. Ik had nog een originele blauwe kast en band liggen die ik nu even heb gebruikt. Staat best mooi met de blauwe accenten in de module
Er komt binnenkort ook nog een Amerikaanse (GW-9000A) versie van dit model op mijn deurmat. Het enige verschil met de JDM-versie is dat de aluminium details in de bezel aluminiumkleurig zijn. De JDM versie is ook een stuk zeldzamer.