G-Shock only II (Deel 1)

Shit man, dat is echt ellende. Veel sterkte!!

1 like

Sterkte!

1 like

Wow dat is f*cked up! Sterkte man!

1 like

Iedereen bedankt, helaas zit de hele buurt de zelfde ellende.:sob::sob::sob:

1 like

Wat naar man! Sterkte ermee :muscle:t2:

1 like

Ai, succes ermee zeg.

1 like

Sterkte !

1 like

Heel veel sterkte voor jullie daar, hou vol …

1 like

Jeetje. Wat een ellende. Sterkte

1 like

NA: de GW-M5610BB-1ER als vakantie beater. Lekker glossy en een stuk lichter dan de metal G-shocks. Leesbaarheid negatief display valt mij mee t.o.v. de verschillende horror verhalen hierover. Deze variant is (nog) niet beschikbaar met de nieuwe 3495 module en lijkt in NL niet meer leverbaar, dus in Duitsland besteld.

4 likes

Eerdaags ook echte metal casioaks:

1 like

Die rode vind ik minder geslaagd, maar denk dat ik wel een van de andere 3 gaan aanschaffen.

Overigens is de standaard zwart/witte op dit moment te bestellen (maar niet op voorraad) voor 89 bij amazon

5 likes

Vind de blauwe en de groene echt supergaaf!

Hopelijk komt er ooit een solar versie van. Ik vind ze ook erg mooi.

1 like

NA…!!! :partying_face::partying_face::partying_face:

16 likes

Mooi die Rolex!!!:ok_hand:t4:

Vandaag is deze knaller binnen gekomen. Wat een dik ding.

20 likes

Nieuwe bezel en band :slightly_smiling_face:. Deze JDM is weer helemaal in Topconditie :heart_eyes:

8 likes

Ik twijfel over deze in het zwart of die nieuwe 5000u.

Is de band van deze breder en dikker dan van de standaard GW5610?

Genier ervan!

Ik kan niet meepraten over die 5000u maar deze in het zwart heb in ook en ben er super blij mee. De band die op dit model zit is de zachtste en soepelste die ik ooit op een g-shock heb gehad. Wat mij betreft een dikke aanrader.

10 likes