Shit man, dat is echt ellende. Veel sterkte!!
Sterkte!
Wow dat is f*cked up! Sterkte man!
Iedereen bedankt, helaas zit de hele buurt de zelfde ellende.


Wat naar man! Sterkte ermee 
Ai, succes ermee zeg.
Sterkte !
Heel veel sterkte voor jullie daar, hou vol …
Jeetje. Wat een ellende. Sterkte
NA: de GW-M5610BB-1ER als vakantie beater. Lekker glossy en een stuk lichter dan de metal G-shocks. Leesbaarheid negatief display valt mij mee t.o.v. de verschillende horror verhalen hierover. Deze variant is (nog) niet beschikbaar met de nieuwe 3495 module en lijkt in NL niet meer leverbaar, dus in Duitsland besteld.
Eerdaags ook echte metal casioaks:
Die rode vind ik minder geslaagd, maar denk dat ik wel een van de andere 3 gaan aanschaffen.
Overigens is de standaard zwart/witte op dit moment te bestellen (maar niet op voorraad) voor 89 bij amazon
Vind de blauwe en de groene echt supergaaf!
Hopelijk komt er ooit een solar versie van. Ik vind ze ook erg mooi.
Mooi die Rolex!!!
Ik twijfel over deze in het zwart of die nieuwe 5000u.
Is de band van deze breder en dikker dan van de standaard GW5610?
Genier ervan!







. Deze JDM is weer helemaal in Topconditie 
