Nieuwe bezel en band . Deze JDM is weer helemaal in Topconditie
Ik twijfel over deze in het zwart of die nieuwe 5000u.
Is de band van deze breder en dikker dan van de standaard GW5610?
Genier ervan!
Ik kan niet meepraten over die 5000u maar deze in het zwart heb in ook en ben er super blij mee. De band die op dit model zit is de zachtste en soepelste die ik ooit op een g-shock heb gehad. Wat mij betreft een dikke aanrader.
Deze met positief scherm is ook gaaf zeg!
Deze heeft zo te zien een metalen bezel en rubber band? Wat is het ref.nr. hiervan?
De GMW-B5000G-1 je kan er ook een zwarte metalen band bij kopen (origineel of gewoon Ali). Dan heb je het beste van beide modellen.
Die blauwe is zijn broer: de GMW-B5000G-2
De versies met metalen band zijn ook fantastisch. O ja……. Had ik trouwens al gezegd dat ik knetter fan ben van de metal modellen??!
Thanks!
Metal is prima maar niet teveel
Dus vandaar dat ik die variant met rubber band wel interessant vindt.
Volgens mij is het deze GMW-B5000G-1ER
Mijn 34duizendste Gshock en 2e Casi-Oak. Bleek dat ik er toch wéér een miste.
Cool ding, leuker dan de groene die ik eerder had.
Klopt. Maar zijn als je goed zoekt wel goedkoper te krijgen.
Is deze versie al langs gekomen ?
G-SHOCK Limited Edition GM5600SN-1 Men’s Watch (gshock.com)
Ook wel ehh… grappig.
Ben heel benieuwd of ze nieuwe kleuren uitgaan brengen van de gma-s2100 serie. Want zou mij wel tof lijken een oak mod te maken maar die 44mm is dan wel echt te groot. Wat denken jullie?
2 weken geleden voor een prikje opgepikt.
Heeft de nodige “battle scars”, maar doet het nog prima.
Denk er aan deze volledig in metaal te zetten, is weer eens wat anders dan een square G.
En mijn eerste square, meteen op combo bracelet.
Wat een lichtgewicht, comfortabel ding.
Je vergeet dat hij om je pols zit.
Moet wel nog even wennen aan de maat.
Ben een GST-B200, een GD-350, en een GW-6900 gewoon, en die zijn toch een stuk forser.
Heb hem in nieuwstaat overgenomen, met combi en resin band.
Heb geprobeerd de combi op mijn GW-6900 te zetten, maar deze past er niet op…
Of nog veel goedkoper?
Ik heb ze voor minder gezien maar ik las net dat het model niet meer gemaakt wordt. Ze zullen dus langzaam uitverkopen en het is dan de vraag of er nog veel mooie aanbiedingen voorbij zullen komen.
Ik mis de GW-B5600…
Klotezooi. Nu heb ik weer iets gekocht dat ik helemaal niet nodig had. Wel een mooi schnapchen.
En, met de aankoop van dit horloge zal ik nooit meer van mijn leven een andere hoeven te kopen. Dat is de winst.