G-Shock only II (Deel 1)

Was er snel vanuit Duitsland. Datum meteen maar even ‘goed’ gezet. :nerd_face:

16 likes

Gw5000u

15 likes

GW-B5600MG-1ER - GW-S5600U-1JF - GMW-B5000D-1ER* - GW-M5610U-1ER

53 gram 45 gram 159 gram (4 links eruit) 49 gram

*Heb een week stand gehouden om 'm niet te kopen, maar er gaat niet (ver) gereisd worden deze zomer dus ‘verzet was nutteloos’ :wink:

Hij is echt supermooi, mooiste digitale horloge dat ik ken iig :heart_eyes:

20 likes

En? Is hij heel erg anders dan zijn voorganger?

Gisteren de gmw 5000 binnen gekregen

De band is wat soepeler dan de standaard band. Draagt heerlijk.

17 likes

5610 vs 5610u

De 5610u gister binnen gekregen en ik merk dat ondanks de knoppen er het zelfde uitzien als op de 5610, ze makkelijker in te drukken zijn.

Gelijk maar even de combi bracelet over gezet op de 5610u.

10 likes

Idd, hij is fraai, heb hem gisteren in de Bijenkorf gepast en kreeg er meteen zin in.
Zou wel eens mijn 2 de square kunnen worden, na de GW-B5600…

1 like

Mooi ding hè! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

10 likes

Echt wel!

Heeft ie een update gehad dan?

De nieuwe modellen:

G-Shock Japan officially announced the G-5600UE-1JF (16,500 yen), GW-5000U-1JF with screw-back (42,900 yen), GW-M5610U-1JF (22,000 yen), GW-M5610U-1BJF with inverted LCD display (22,000 yen), GW-M5610UBC-1JF with inverted LCD display and composite band (26,400 yen), and GW-S5600U-1JF with carbon fiber insert band and titanium case back, buttons, and screws (34,100 yen).

Here is a list of updated features for the “U” series.

• Full auto LED backlight

• Adjustable 1.5 or 3 second afterglow for light (versus 1.5 second non-adjustable afterglow on module 3159)

• Current time display in stopwatch and countdown timer mode

• 24-hour countdown timer is settable in units of seconds and not only hours and minutes

• Adjustable date format (M.DD or DD.M) and adjustable day of week language (English, Spanish, French, German, Italian, Russian)

• Quick return to timekeeping mode by holding down Mode © button for more than 1 second

• Home city time and world time display swap in world time mode by pressing the top two buttons (A and B) at the same time

• 5 world time settings (48 cities), 31 time zones, the additional 2 time zones are for the cities of Fernando de Noronha (-2) and Kathmandu (+5.75)

Other features include Tough Solar power, Multi-Band 6 automatic radio time syncing (except for G-5600UE), mineral glass, full auto calendar, 1/100-second stopwatch with split, 1st and 2nd place (1/100-second for first hour, 1-second after first hour), 5 alarms with 1 snooze, adjustable hourly time signal, power saving function, 12-24 hour format, and button tone on/off.

2 likes

Bedankt voor de info :sunglasses::+1:
Dus dan moet ik dus een GW-M5610U-1ER hebben als ik nog een keer voor de GW5610 wil gaan…

1 like

Deze was de beste keuze met de activiteiten die ik voor ogen had.
Maar nu mag de Seamaster terug aan de pols.

5 likes

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik van mijn Casioak mod moet denken…

13 likes

Is dit de V2 of de V3 mod?

Ik ben er ook niet kapot van. Ik zag deze met een oranje rubberen band. Misschien dat dat nog helpt?

Bij mij gaat het voor nu tussen deze:

Mini oak:

Of full pull:

Of een beetje gewoon blijven:

Of toch gewoon lekker normaal doen:

gw-m5610-1er_1_1_1

10 likes

Jij weet meer dan ik. Geen idee.

Welke kleur zouden jullie voor een vrouw adviseren? Ik ben van plan voor mijzelf komend week de Casio GA2100 full black te gaan halen en dacht dan neem ik ook meteen even een GMA-2100s voor vrouwlief mee. Hebben we allebei een leuk vakantie horloges. Merk alleen dat ik de kleur keuze lastig vind. Roze vind ik te Roze. Zwart vind ik voor een vrouw vrij zwart. Wit of Beige neig ik het meeste naar, maar vind de witte ook wel erg wit.

1 like

Ik vind die roze wel lief. Maar ik vind het niet echt een briljante keuze voor een vrouw moet ik zeggen.

1 like