Je hebt blijkbaar verschillende generaties. Dacht dat de laatste V3 was. Heb me er een keer kortdurend even in verdiept, maar die specifieke kennis is al weer wat weg geebt moet ik zeggen.
Cool! Ik heb de mijne ooit blauw gemaakt met enamelverf voor modelbouw maar dat is niet helemaal naar m’n zin gegaan.
Wat voor verf/techniek gebruik jij?
Thanks, mooie foto! Ziet er wel goed uit zo! Ik weet niet wat voor soort verf er wordt gebruikt voor modelbouw? Als die watervast is is het denk ik wel te doen voor de letters. Qua materiaal zou het iig wel moeten houden voor belettering!
Het is enamel. Zal vast wel waterbestendig zijn, geen idee eigenlijk. Het werd te hard waardoor ik met een mesje het overtollige eraf moest halen. Minimaal stukje van de bezel beschadigd. Was er gelijk klaar mee
Heb nog een andere bezel die ik wil doen en iets met een wijzerplaat maar weet niet welke verf geschikt is.
Denk de meest neutrale kleur, ik vind hem mooi voor een vrouw!
Altijd. En volledig staal draagt ook gewoon lekker.
Als je wilt kan ik het voor je doen!
Wit!
Tof van je maar niets is leuker dan zelf lekker klooien
Full pull voor jou Koen!
En anders neem ik m wellicht later wel van je over
Er staat nu een gouden in het blauwe deel @Schoen Is dat niet iets voor jou?
Naar mijn idee wel wat aan de prijs, maar dat mag de pret niet drukken.
Bedoel je die gouden?
Ja, die bedoelde ik inderdaad. Of zijn die standaard duurder?
Ach, te snel gelezen
Nee, maar volgens mij overweegt Koen de full metal en niet de gouden vandaar.
Iemand toevallig een 5600-1ER in de aanbieding of iets vergelijkbaars? Zoek een leuke G-Shock voor de vakantie, moet niet te groot zijn!
Een beetje sturing kan Koen wel gebruiken bij zijn aanschaf. Heb jij zijn schoenen wel eens gezien?
Daar zit ik ook naar te loeren.
Betere maat dan de normale oak.
Knoppen in kleur.
Vlakke band ipv dat reliëf erin.
Heerlijk horloge. Heeft bij mij al heel wat kite sessies meegemaakt en gaat nog steeds als een malle.
Al begint het witte wel wat te slijten op de hoekjes. Maar dat mag ook wel na een jaar of 8.
Hier mocht hij poseren naast zijn broertjes.
Ik moet een beetje in toom gehouden worden. Dus de full metal is echt mijn tax. Die gouden sla ik over. Maar lief dat jullie meekijken. Ik ga geen nieuwe kopen. Een gebruikt buitenkansje kan de witte mini oak nog van de favorietenpositie krijgen, maar voorlopig overweeg ik die.