G-Shock only II (Deel 1)

Volgens mij had ik vandaag nog niks gepost in dit topic. Dus weet niet waar je deze informatie vandaan haalt…
Zat er azijn in je koffie?

2 likes

Gaat niet over vandaag Ralf, witte gij ook. Je post in elk topic, elke dag, 4x exact dezelfde foto + eentje van de sluiting.

Het komt wat dwangmatig over

Gewoon kort fotoshootje van verschillende hoeken. Leuk voor de liefhebber en dikke pech voor een zuurpruim die altijd wat te zeiken heeft. Lekker doorscrollen! :+1:

Daarnaast vind ik de band/sluiting/clasp een belangrijk onderdeel van de beleving en draagplezier/comfort van het horloge.

2 likes

Ah je bedoelt 95% van dit forum inclusief de leiding. Je hebt werkelijk niet in de gaten hoe je wordt gezien. Prima joh. Lekker kop in het zand en vrolijk doorgaan.

Doei Ralf

Jij ook fijne dag!

Go save the world :rofl::+1:

5 likes

Ik vind het ook wel wat hebben, dat geel :slight_smile:

19 likes

Ja erg tof in deze combinatie set

1 like

Wat een set :muscle: :grin:

1 like

De Casio GW-5000U-1ER is leverbaar in nl.casio-shop.eu

1 like

Foto van het wereldwijde web

5 likes

Dit is de europese variant van de GW5000 toch? Grappig dat hij bijna hetzelfde is, alleen het licht blauw ipv groen op mijn Japanse variant…

7 likes

Klopt. :+1: top klok

1 like

Net binnen! Het tuin/klus/zwem/kiddoproof horloge :partying_face:

8 likes

Nu nog een blauw/zwarte voor de Makita gebruikers.

1 like

En zeker met de oude combi bracelet…:slightly_smiling_face:

7 likes

Ben wel benieuwd naar een combinatie van de band+bezel van die witte en de grijze module van de ga-2110.

1 like

Nieuwe GW-5000U versie heeft nu een led aan de zijkant als verlichting. De oudere 5000 hebben de klassieke illuminator dat via deacherkant van de lcd wordt verlicht.

2 likes

Klinkt alsof de oude beter is. Volledig verlicht van achteren ipv van via de zijkant……

Maar ik hoop dat het nieuwe toch een verbetering is?

Ik weet niet meer waar maar dacht dat op watchuseek iemand vergelijkings foto’s heeft geplaatst. Of het was op een YouTube filmpje.

Het maakt nauwelijks verschil. Het grootste verschil is de kleur. Van beide versies wordt het schermpje vrijwel egaal verlicht :slight_smile:

2 likes

Crosspost!
Klaar voor max
!

11 likes