Op zich wel leuk. Had het alleen toffer gevonden als die witte all white was…
Ik snap werkelijk niet waarom jij om het half uur 4 dezelfde foto’s post elke dag. Wat zit daar nou achter?
Volgens mij had ik vandaag nog niks gepost in dit topic. Dus weet niet waar je deze informatie vandaan haalt…
Zat er azijn in je koffie?
Gaat niet over vandaag Ralf, witte gij ook. Je post in elk topic, elke dag, 4x exact dezelfde foto + eentje van de sluiting.
Het komt wat dwangmatig over
Gewoon kort fotoshootje van verschillende hoeken. Leuk voor de liefhebber en dikke pech voor een zuurpruim die altijd wat te zeiken heeft. Lekker doorscrollen!
Daarnaast vind ik de band/sluiting/clasp een belangrijk onderdeel van de beleving en draagplezier/comfort van het horloge.
Ah je bedoelt 95% van dit forum inclusief de leiding. Je hebt werkelijk niet in de gaten hoe je wordt gezien. Prima joh. Lekker kop in het zand en vrolijk doorgaan.
Doei Ralf
Ja erg tof in deze combinatie set
Wat een set
De Casio GW-5000U-1ER is leverbaar in nl.casio-shop.eu
Dit is de europese variant van de GW5000 toch? Grappig dat hij bijna hetzelfde is, alleen het licht blauw ipv groen op mijn Japanse variant…
Klopt. top klok
Nu nog een blauw/zwarte voor de Makita gebruikers.
Ben wel benieuwd naar een combinatie van de band+bezel van die witte en de grijze module van de ga-2110.
Nieuwe GW-5000U versie heeft nu een led aan de zijkant als verlichting. De oudere 5000 hebben de klassieke illuminator dat via deacherkant van de lcd wordt verlicht.