G-Shock only II (Deel 1)

9 likes

Deze gw-m5610 is klaar! :art:

G-Shock laten matchen met de blauwe tekst en een rood accentje ertussen. Het rood natuurlijk met de beroemde omlijning.

15 likes

Echt mooi werk! Wie weet komen er meerdere vragen/ verzoeken je kant op op deze manier :+1:t2:

1 like

Welk type nummer is deze?

Tijd om uit bed te rollen om weer wat nuttigs te doen :yawning_face:

4 likes

Lekker hoor.

1 like

De GMW-B5000G-2 :+1:t2:

1 like

It’s a good match, de witte blijft en de zwarte mag weer weg.

Zo, ik ga weer naar het volgende project. Wordt een Casioak deze keer🎨

14 likes

12 likes

Leuk gedaan :+1:t2: Die witte is ook erg leuk :slightly_smiling_face:

Ben benieuwd naar de Casioak

2 likes

Thanks! Ik heb wat ideetjes, wordt weer helemaal anders!

1 like

Nice, mijne ook. Kunnen we mooi kijken wat we er van maken.
Ik heb de grijze onderweg, welke ga jij gebruiken?

1 like

De ga-2100-1aer! Zwart met wit.

1 like

Daar is ie dan, de G-5600UE.
Deze Square is alleen voor de Japanse markt. (Dit kan je zien aan dat er geen CE keurmerk op de achterkant is gedrukt.)
Met de nieuwe module :slight_smile: zoals te zien gelijk de maand en dag op ‘de goede’ posities gezet :grin:

Ook handig dat in andere modes de tijd bovenin staat

En wat is er mooier dan één G-Shock?
Nou, twee G-Shocks:

En wat is er dan mooier dan twee G-Shocks?
Drie G-Shocks! :grin:

22 likes

Die komt er misschien ook nog. Eerst even kijken hoe z’n broertje bevalt.

1 like

Ze lopen niet gelijk :scream::scream::scream:

2 likes

Klopt. De blauwe heeft geen multiband en ik ben te lui om een minuut te wachten en dan de sec. gelijk te zetten :sob:

1 like

Middagwissel :innocent:

8 likes

Haha, groot gelijk.

Het G-Shock virus heeft me flink te pakken.
Na de aankoop van mijn GW-B5600, was ik benieuwd hoe de GMW-B5000 me zou bevallen.
Het antwoord: prima!
De metal square oogt groter, en de old skool dial met de baksteentjes bevalt me beter dan de stealth dial van de B5600.

9 likes