G-Shock only II (Deel 1)

Middagwissel :innocent:

8 likes

Haha, groot gelijk.

Het G-Shock virus heeft me flink te pakken.
Na de aankoop van mijn GW-B5600, was ik benieuwd hoe de GMW-B5000 me zou bevallen.
Het antwoord: prima!
De metal square oogt groter, en de old skool dial met de baksteentjes bevalt me beter dan de stealth dial van de B5600.

9 likes

Nog meer gekkigheid:
Waarom de bezel er af?

Om te vervangen voor een ‘metal old bezel’

Ziet er gaaf uit he! :muscle: :slight_smile:

13 likes

7 likes

Super vet ding!!

Meteen de G de juiste naam in de app gegeven

5 likes

Casio nooit gedacht dat ik er zo gek van ging zijn.
En die piep toon elk uur geweldig :joy:

3 likes

Hatelijk :laughing:

2 likes

Ik zoek een liefst niet al te dure horlogedoos om m’n solar G-Shocks in te doen en makkelijk op het balkon te laten zonnebaden: ze hangen nu nl. af en toe aan een wasmand :thinking: :rofl:

Heb nu 4 solars en zoek -met het oog op uitbreiding- een doos voor 8 of 10 stuks. Op Bol zie ik wat gegadigden:
https://www.bol.com/nl/nl/p/a-k-horlogedoos-luxe-leren-horloge-box-geschikt-voor-horloges-en-sieraden-8-compartimenten-met-8-kussentjes-zwart-leer/9300000019150636/?bltgh=pqrUwJZ9RfJj5BPF6apCfQ.2_25.26.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/nl/p/horlogebox-luxe-horloge-houder-zwart-leer-geschikt-voor-10-stuks-20-cm-x-25cm-disqounts/9200000074662917/?bltgh=m4ojFVuU1f3BYSa3WS9MlQ.rhhcdPLlpNPhj81v3atEvQ_0_31.32.ProductImage

Iemand ervaring met deze prijsklasse: is dat wat (voor G Shocks) of is de kwaliteit niet je dat en vallen ze binnen no time uit elkaar of zo?

Ja toch?
Heb hem sinds gisteren binnen, kunnen kopen voor grofweg halve prijs in absolute nieuwstaat.
De sticker op de kast, clasp en caseback zaten er nog op.
Was wel op mijn hoede voor namaak, grote opluchting bij het uitpakken toen het “the real deal” bleek te zijn…

G-SHOCK’s horen niet in een doosje met fluwelen voering. Die pleur je gewoon een paar dagen buiten in de tuin als ze moeten opladen :laughing:

8 likes

Sjiek!

Precies zo.
Ik heb een G-steen in de tuin.
Stuk rots met zilvererts uit Tsjechië , perfect display om de G op op te laden.

2 likes

Nice. Heb mijne laatst ook een paar dagen buiten laten liggen :grin:

1 like

Ik denk dat die beide prima zijn hoor. En zeker niet duur!

1 like

Even m’n creativiteit de vrije loop gelaten.
Resultaat is naar m’n zin.

22 likes

2de titanium case.
Ik vind dat de case beter bij de band past dan bij de full metal versie.
voor mijn gevoel klopt de brushed band niet met de glanzende case.

15 likes

Creatief weer… #GiveMeYourPicasso

1 like

Deze natuurlijk :facepunch:t2::sunglasses:

2 likes