G-Shock only II (Deel 1)

Van waar heb je deze case? :innocent:

19 likes

Vet

1 like

Thanks! Was leuk om te doen :grin:

1 like

The beast !

13 likes

Japan, Thailand en China

12 likes

DLC, gefreesd en geponsd voor de achterklep.

2 likes

Scherp gezien :slight_smile: :+1:

Morgen in huize Orisfan:

13 likes

Stiekem best lekker…

2 likes

Daarom dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

Is dit een er een uit de gbx lijn??

Deze:

G-Shock GBD-200-9ER - G-Squad sporthorloge - Kish.nl

1 like

Tof ding, geniet ervan. Komt op het lijstje, momenteel geen gshock in de collectie :speak_no_evil:

1 like

Haha ja maar ik heb geen tuin en het lijkt me ook wel handig om ze in een doos bij elkaar te hebben zodat ze niet door huis gaan zwerven. :wink:

1 like

Ja daar zit wel wat in.
Zolang je geen +50mm modellen hebt zullen de meeste dozen wel goed zijn. Zou er wel één met zichtdeksel nemen ivm solar maar die had je al gezien dacht ik. Tot een Euro of 80 is er niet veel onderscheid in kwaliteit denk ik. De meeste zijn prima. Wil je mooie stevige scharnieren en kwalitatieve materialen dan ga je de poeplap moeten trekken.

Ik ben aan het zoeken naar een G-Shock voor vakantie e.d.

Ik weet alleen nog niet welke ik wil… de grijze oak (GA-2110ET-8AER) lijkt mij de mooiste die er op dit moment is.

Maar als ik dan de toekomstige blauwe met metal zie (GM-2100N-2AER) dan lijkt me die nog een stukje mooier (ik ben wel van het blauw).

Maar als ik die laatste weer vergelijk met de blauwe square (GMW-B5000G-2) dan lijkt die veel beter te zijn afgewerkt, qua strap en buckle bijvoorbeeld. En als ik de mods zie die op de oaks kunnen worden gedaan dan ben ik wel gecharmeerd van de zwarte v2/v3 mod. Maar ik wil dan wel weer een plastic band, geen metaal… zucht :stuck_out_tongue:

Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een blauwe oak met de afwerking van de square.

4 likes

Die blauwe square kan ik je van harte aanbevelen. Super mooi ding en inderdaad goed afgewerkt. Hele fijne band ook. Veel zachter/soepeler dan de standaard squares.

1 like

On the beach :beach_umbrella:

6 likes

ik vind die square erg goed gelukt

1 like