G-Shock only II (Deel 1)

12 likes

Verbazingwekkend hoe ‘anders’ die is dan een 5610. Ben ook erg blij met de mogelijkheid om de datum indicatie naar dag/maand aan te passen in de nieuwe module.

1 like

10 likes

Vandaag ook een lelijkerd gekocht.

6 likes

Gefeliciteerd?
Welkom bij team G-shock?

3 likes

Even van case en band gewisseld.

10 likes


Ik blijf hier blij van worden.

11 likes

Als die bovenste er nu met solar en multiband was.

Vakantie in Oosterijk

9 likes

eindelijk mag ik hier ook posten

8 likes

Ook leuk.

Toch @JohnWick?

18 likes

Ik denk dat ik je gelijk moet geven :sweat_smile:

Heb de Square welgeteld 20 seconden om de pols gehad en hierna ging hij retour afzender. Sloeg nergens op.

Wijze les: TDA limiteds in mandjes moet je dus doordrukken?

2 likes

Wijze les: if Robin says “Do it”, then do it!!

Meeste van de tijd dan iig.

2 likes

Fijn ding, lekker op gewicht.

10 likes

19 likes

Woh :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like


Want zaterdag (ofzo)

7 likes

Yes, hij is vandaag binnen gekomen. GW-5000U-1ER. Prachtig horloge, zit als gegoten. (Ik moest nog wel even de datum anders instellen)

14 likes

Dan heeft het horloge ook nog niet gesynchroniseerd met de atoomklok. Dat kun je handmatig doen met de onderste knop rechts. Flink lang ingedrukt houden, dan start het vanzelf op. Op het display komt dan ook rcvd te staan (recieved).

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst!!!

3 likes

Dat je nu de dag/maand op de juiste volgorde kan hebben is zo fijn. :slight_smile:

9 likes