Verbazingwekkend hoe ‘anders’ die is dan een 5610. Ben ook erg blij met de mogelijkheid om de datum indicatie naar dag/maand aan te passen in de nieuwe module.
Als die bovenste er nu met solar en multiband was.
Ik denk dat ik je gelijk moet geven 
Heb de Square welgeteld 20 seconden om de pols gehad en hierna ging hij retour afzender. Sloeg nergens op.
Wijze les: TDA limiteds in mandjes moet je dus doordrukken?
Wijze les: if Robin says “Do it”, then do it!!
Meeste van de tijd dan iig.
Woh 



Yes, hij is vandaag binnen gekomen. GW-5000U-1ER. Prachtig horloge, zit als gegoten. (Ik moest nog wel even de datum anders instellen)
Dan heeft het horloge ook nog niet gesynchroniseerd met de atoomklok. Dat kun je handmatig doen met de onderste knop rechts. Flink lang ingedrukt houden, dan start het vanzelf op. Op het display komt dan ook rcvd te staan (recieved).
Gefeliciteerd met de mooie aanwinst!!!















