G-Shock only II (Deel 1)

Yes, hij is vandaag binnen gekomen. GW-5000U-1ER. Prachtig horloge, zit als gegoten. (Ik moest nog wel even de datum anders instellen)

14 likes

Dan heeft het horloge ook nog niet gesynchroniseerd met de atoomklok. Dat kun je handmatig doen met de onderste knop rechts. Flink lang ingedrukt houden, dan start het vanzelf op. Op het display komt dan ook rcvd te staan (recieved).

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst!!!

3 likes

Dat je nu de dag/maand op de juiste volgorde kan hebben is zo fijn. :slight_smile:

9 likes

Mee eens

7 likes

Precies ja, dat bedoelde ik. Datum formaat netjes dag.maand.

De auto back light functie vind ik persoonlijk lastig, kan aan mijn arm liggen (hoogst waarschijnlijk), maar ik haal die 40 graden hoek niet als ik mijn pols naar mijn gezicht draai. Hebben meer mensen hier last van?

Die functie uitzetten is één van de eerste stappen op de ‘ik heb een nieuwe G-Shock’ to-do lijst… heeft voor mij nooit betrouwbaar gewerkt.

16 likes

Ik ben klatsers als deze niet gewend.
Voor af en toe is deze echter wel lekker hoor!

8 likes

Super gaaf gedaan, subtiel en gedurft

Thanks!

Vooral dat omdat het een gok was hoe de verf zich zou houden :grin:

Nieuwe G-Shock van m’n zoon

6 likes

13 likes

Crosspost

8 likes

Aan het werk !

4 likes

De B400 mee op vakantie :beach_umbrella:

9 likes

@anon33714818EV hoe bevalt die nieuwe gbd van je??

Past lekker om mijn pols. Op de foto’s op t net komt ie wat feller geel over dan dat ie in werkelijkheid is, maar hij valt wel op.

waar doet je dat horloge toch aan denken?

image

2 likes

Ik ben na lang twijfelen erover uit dat ik ook een g-shock wil. Nu is mijn keus gevallen op de gw-5000u-1er. Kan het dat deze nog nergens (of nergens meer?) te krijgen is? Ik zie hier al een aantal foto’s voorbij komen, dus hij zou wel al released moeten zijn.
Iemand een adres waar deze nog te koop is?

Dat is lang geleden zeg , blue curaçao. Bestaat dat nog ? :thinking:

1 like