Gelukkig hebben we de foto’s nog
Officieel te koop bij Casio zelf (https://nl.casio-shop.eu/) alleen ze hebben geen voorraad op dit moment zie ik. Je kunt je wel aanmelden om een bericht te krijgen als het horloge er weer is.
Dat is de oude versie. Ik zal maar wachten tot ie bij Casio zelf weer op voorraad is.
Omdat de GMW-B5000TFG-9 bijna niet te krijgen is en als hij te koop staat is de prijs iets boven mijn butget is.
Ik ben gewoon geen fan van de negative display dus die versie was ook geen optie.
dus zelf gemod van onderdelen.
Heb het model genomen voor 8 stuks -nu niet meer leverbaar zo te zien-, met zichtdeksel inderdaad:
Ik had er niet op gelet maar je hebt gelijk: grote(re) horloges gaan niet passen maar voor G-Shock squares en andere horloges tot 45mm breed is dit wel een OK boxje voor die prijs. (Ik heb nog een Rangeman en misschien een digitale Frogman op het oog maar die gaan niet passen denk ik).
Nice job!
Ik heb weinig met goud maar voor de gouden G-Shock Square AKA De Blingmaster zou ik wel een uitzondering maken. Negatieve displays zijn mijn ding niet dus heb de verleiding van de GMW-B5000GD-9 kunnen weerstaan. Maar dit soort posts helpen natuurlijk niet
Jammer dat die Oaks zo tegenvallen qua kwaliteit, ik zou graag een high end oak willen en heb daar dan gerust wat meer voor over.
Je kan dan nog steeds een Casio proberen, de edifice lijn heeft een paar modellen met een 8 hoekige bezel.
Netjes toch. Die grotere gaan inderdaad niet passen. Ach, mooi excuus voor nog een extra doos die dan uiteraard ook weer gevuld moet worden
Deze mee naar kantoor voor het 38km retour fietstochtje vandaag. Toch overleven op al die fietspaden!
Een Rolex Oysterflex is leuk
Maar wij échte kenners weten dat de G Shock Oysterflex pas echt het neusje van de zalm is
Nou inderdaad……… laat Rolex maar lekker tof doen. Fijn dat je dat even voor ons hebt bevestigd. En nou snel die rolly weer in het blauw zetten………
.
Liefst gewoon onder list…….
.
Hoeveel is dat……….? Dan kan ik even snel kijken of ik een tweede hypotheek kan nemen.