Maar een beetje slecht te lezen. 
via google chrome heb je een automatische vertaler, alles komt dan in uw taal 
Dan wordt een Citizen horloge ineens een burger horloge 
Leuk voor degene die het wil hebben, maar een beetje van het padje als het gaat om de oorspronkelijk bedoelde functionaliteit (maar het “Shock Resist” is wel van de bezel af, dus geen valse marketing hier).
Ik vind het echt iets heel tofs hebben. Kopers hiervan zullen vast een gezonde dosis zelfspot hebben, schat ik in.
Oogverblindend, letterlijk als de zon er op schijnt.
Ik vind het wel meevallen, die zilveren is best aardig: de solar charge staat alleen op M dat zou mij persoonlijk mateloos irriteren. 
heerlijk schaamteloos 
Hebben we deze al gezien

Ik vindt hem wel cool. Zeker als je het hele setje incl. standaard ziet. Leuk om zo ergens weg te zetten 
even een shameless plug voor de g-shock liefhebbers…
Is dit een G-Shock?

Casio G Shock is al heel lang de weg helemaal kwijt. Jammer
Een G-9000 is een mudman, en dat is dit model:
Jouw afbeelding is een G-8000 uit ongeveer 2005 - linkje via shockbase.
Ja die wil ik hebben… ABSOLUUT
waar?








