Ik had denk ik het kader om het lcd-tje heen nog afgeplakt, nu zitten de spetters over de teksten heen ook. Evenals bij het g-shock/casio logo, de ‘wr 20bar’ en de datum cirkel.
Misschien ook net wat te druk ook zo, wellicht zouden wat grotere spetters maar in kleinere hoeveelheden beter op de dial staan ofzo
Ik krijg in ieder geval ook steeds meer zin om er ook één te maken.
In eerste instantie had ik ze afgeplakt maar ik morste een grote druppel, ben opnieuw begonnen en heb het een beetje afgeraffeld omdat het donker ging worden. Zonde.