G-Shock only II (Deel 1)

Ja met een beetje mayo erbij is hij goed te doen :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

A Square Meal.

1 like

Ik ben nog niet overtuigd :disappointed_relieved:

“splatters” gaan me beter af :sweat_smile:

8 likes

Ik had denk ik het kader om het lcd-tje heen nog afgeplakt, nu zitten de spetters over de teksten heen ook. Evenals bij het g-shock/casio logo, de ‘wr 20bar’ en de datum cirkel.

Misschien ook net wat te druk ook zo, wellicht zouden wat grotere spetters maar in kleinere hoeveelheden beter op de dial staan ofzo :thinking:

Ik krijg in ieder geval ook steeds meer zin om er ook één te maken. :rofl:

1 like

In eerste instantie had ik ze afgeplakt maar ik morste een grote druppel, ben opnieuw begonnen en heb het een beetje afgeraffeld omdat het donker ging worden. Zonde.

Ik pleurt hem wel op Ebay voor bieden vanaf een meier :grin: Vast wel een gek die hem wil hebben :joy:

Ik heb nog een grijze incomming maar die is vertraagd. Daar heb ik een tof idee voor.

1 like

Mocht iemand hier hem wel tof vinden en willen hebben mag ie voor kostprijs weg. Stuur ff een PB bij interesse, vanmiddag gaat ie op de baai.

G-Shock GXW-56-1AER - King model - Kish.nl

Waarom kan ik deze wel bij bovengenoemde kopen en niet bij Casio.eu?

GXW-56BB-1ER | CASIO webwinkel (casio-shop.eu)

Die hebben die niet met de rode accenten. :frowning:

Vanmiddag deze weer eens even om de pols gehad… prachtig ding gewoon :sunglasses:

11 likes

7 likes

Zo kan die ook gewoon! Je ziet toch bijna geen verschil met of zonder die case😌

2 likes

:wink:bij deze ook mijn laatste aanwinst ff delen GW-B5600BL-1 crossover bezel van DW-5600TB-6 (joker)

10 likes

11 likes

15 likes

Echte kwallen die G Shocks ze blijven je maar aansteken. :wink:

3 likes

Die Casioak mods worden steeds beter.

11 likes

Mooie versie!

1 like

151515 :ok_hand:t3:

1 like

:+1:

Ik gisteren deze G-Shock GST-W100D-1A4ER besteld, maar vraag me af of ik er ook zwarte rubberen bandjes te verkrijgen zijn, en zo ja waar…

1 like

Ja de résine strap ban de GST-W110 of B100
Te vinden op eBay, of andere internet site zoals Watchband Berlin

1 like