G-Shock only II (Deel 1)

Zelf ge

?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Yup! :sunglasses:

Dit is de counterpart:

8 likes

grijs met rood is toch een stuk mooier dan rood met grijs. :slight_smile:

2 likes

Mee eens. Ging me om de grijze.

Zeer geslaagd allebei! Grijs vind ik het mooist. Moet je nagaan dat voor dergelijke special editions (lees: door Casio gemod :stuck_out_tongue_winking_eye:) mensen gewoon 500 euro betalen :rofl: (no offence voor die mensen uiteraard :stuck_out_tongue_winking_eye:). En jij fixt dat gewoon zelf even! Kicken!

Edit: ah wacht ik zie dat je gewisseld hebt. Ik dacht dat je het geschilderd had. Dan nog…… kicken.

1 like

Weet iemand of er voor de MTG-B1000-1AER een (liefst originele) stalen band te koop is?

13 likes

Ali express al gekeken?

Ik heb overwogen om die rainbow na te maken, maar zelf gaan knutselen met verf wordt meestal niet mooi. Daarom maar onderdelen uitgewisseld!
De LCD was nog effe spannend, maar uiteindelijk prima te doen. Lang leven youtube :joy:

1 like

Like it!

1 like

Thanks. Overweeg nog wat rode verf op de bezel.

Welke band wil je?
https://shockbase.org/watches/subseries_dyn.php?series=1000&subseries=MTG-B1000&modul=5544
Stalen band is rood aan de binnenkant. Eventueel TikTox even mailen.

Zelf ook de MTG maar even erbij gepakt:

6 likes

Dadelijk mag je bij Casio starten met je eigen lijn :wink:

1 like

De U versie is echt een hele verbetering en het rode kader blijft magisch :slight_smile:

1 like

Vraag aan de expert: waarom heeft CASIO niet meer mogelijk gemaakt met de G-Connected app i.c.m. de squares met module 3459. Het hoeft niet gelijk een Apple Watch te zijn maar wat meer instellingen zoals bijv. het geluidsniveau van de piep zouden gewenst zijn… :thinking:

1 like

19 likes

Dat vraag ik me ook altijd af. Dit is wel heel basic allemaal.

Tokyo als timezone?

Ja daar zet ik de wt meestal op vanwege Casio/Japan. Geen idee waarom, kon niet kiezen denk ik.

2 likes