G-Shock only II (Deel 1)

Ali express al gekeken?

Ik heb overwogen om die rainbow na te maken, maar zelf gaan knutselen met verf wordt meestal niet mooi. Daarom maar onderdelen uitgewisseld!
De LCD was nog effe spannend, maar uiteindelijk prima te doen. Lang leven youtube :joy:

1 like

Like it!

1 like

Thanks. Overweeg nog wat rode verf op de bezel.

Welke band wil je?
https://shockbase.org/watches/subseries_dyn.php?series=1000&subseries=MTG-B1000&modul=5544
Stalen band is rood aan de binnenkant. Eventueel TikTox even mailen.

Zelf ook de MTG maar even erbij gepakt:

6 likes

Dadelijk mag je bij Casio starten met je eigen lijn :wink:

1 like

De U versie is echt een hele verbetering en het rode kader blijft magisch :slight_smile:

1 like

Vraag aan de expert: waarom heeft CASIO niet meer mogelijk gemaakt met de G-Connected app i.c.m. de squares met module 3459. Het hoeft niet gelijk een Apple Watch te zijn maar wat meer instellingen zoals bijv. het geluidsniveau van de piep zouden gewenst zijn… :thinking:

1 like

19 likes

Dat vraag ik me ook altijd af. Dit is wel heel basic allemaal.

Tokyo als timezone?

Ja daar zet ik de wt meestal op vanwege Casio/Japan. Geen idee waarom, kon niet kiezen denk ik.

2 likes

8 likes

Casio komt uit Japan, het zou raar zijn als ze hun eigen tijdzone niet als optie zouden hebben (en kijk op de buitenring van de Mudmaster van @MPK op 6 uur, daar staat ook TYO als tijdzone aangegeven).

Zelf heb ik met een zichtbare 2e tijdzone bij voorkeur UTC.

2 likes

Vandaag als kado gekregen en superblij omdat ik vanmorgen mijn Casio MRW-200H-1BVES uit de horlogedoos haalde en zag dat de batterij leeg was. Dus toen maar zonder horloge gaan fietsen en waar ik ging lunchen kreeg ik dus een kadootje: Casio G-Shock GA-2200M-4AER. Lekker ook op deze mooie zondag met de overwinning van Max :slight_smile:

16 likes


En een hele grove tabel van de afwijkingen die dit horloge heeft, datum staat op morgen en is eigenlijk een tikfout, maar het idee is er.
Officieel geen HAQ, want geen thermocompensatie, geen 2e quartzkristal of ander regulerend mechanisme.

5 likes

Colored camo aan de bezel toegevoegd!

20 likes

Onvoorstelbaar goed dit. Ik heb een vergelijkbare ervaring met deze G-Shock. Zeldzaam precies uurwerk :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::partying_face::partying_face:

Hoe doe je dat, laat je verf in de letters lopen en veeg je het overtollige er gewoon af?