G-Shock only II (Deel 1)

De B100, veel mooier voor mij en met de seconde wijzer, dat mist op de 400
Ook alle subdials van de B100 tegen de digitale negatieve displays van de 400 vind ik niet echt interessant

5 likes

GWG-2000… jouw meningen… :roll_eyes:

3 likes

De middelste

1 like

11 likes

Capture

Aaaand ruined :neutral_face: Once you see it … :sweat_smile:

Grappig. Ik wilde net (al)weer (voor de zoveelste keer) op zoek naar een GWG-1000 … misschien haha

2 likes

Wat mij stoort is dat als ze er een 9 opzetten op de dial ze er dan niet moeten van gaan afsnijden om er andere dingen bij te krijgen…

1 like

Nu dan zonder plastic er omheen en mijn keuze. :blush:

8 likes

Goede keus!

Ziet er waanzinnig uit!

1 like

Beetje underwhelming misschien? Nog steeds dat niet te lezen negatieve display.

Ik vind dan nog steeds de gwg1000 1a3er er beter uitzien.

Is alleen de carbon mono coc de upgrade?

1 like

De nieuwe GMW-B5000TVA is indrukwekkend. Woordeloos. Wat een “goudklomp”, zoals iemand uit de autowereld zou zeggen. True is gemaakt met de basis van de GMW-B5000, maar de TVA (T itanium Virtual Armour, Armor Virtual Titanium) is een van die frikada’s waar we van houden, maar de dikke, het soort waarvan je wakker wordt en alles wilt verkopen je hebt en ervoor rent. Het horloge is ontworpen met bijschriften over de hele buitenkant, sommige bijschriften die natuurlijk geen inkt, stickers of zeefdruk verwachten, verre van dat, maar dit zijn lasergeëtste bijschriften. “gum” ze zullen niet worden verwijderd. Dit ontwerp is geïnspireerd op de virtuele wereld, videogames, hackers, crackers…, computers, kortom.
Maar dat is niet alles. De constructie van de klok is BRUTAAL, er is geen ander woord om het te definiëren. Alles is er in metaal, maar natuurlijk niet alleen: het is titanium. En Casio stopte daar niet, want naast het titanium heeft het het gecoat met koolstofdiamant (DLC, Carbon Like Diamond) om het indien mogelijk nog resistenter te maken, met inscripties met alle specificaties van het horloge, de constructiedetails, zijn technologie … Ik vond het erg leuk, en vooral het bijschrift dat ze op de voorkant zetten: “De schokbestendige structuur beschermt de behuizing en de ring tegen geïnduceerde schokken”. De bedoeling was om een ​​G-Shock te krijgen die zou dienen als een brug tussen de deugden van het origineel en een futuristisch model. En dat is gelukt… verreweg!
Het model zit ook boordevol details die het bijna een “extra en apart” maken van de GMW-B5000-serie waartoe het behoort. De bezel is onder andere geperforeerd, waardoor een deel van de Alpha Gel zichtbaar wordt die hem eronder beschermt (constructie van alle GMW-B5000’s, dat weet je). De voorkant van de PV-cellen is doorschijnend met een geblokte afwerking, wat enorm bijdraagt ​​aan die sci-fi kloklook. Casio heeft elk van de bijschriften veranderd: nu passen de drukknoppen niet alleen bij elk van hun labels, maar ook numeriek geclassificeerd en, binnenin, details in de vorm van een virtueel bericht informeren ons over aanvullende aspecten zoals radio-ontvangst of afstemming.
Elke schakel is genummerd (ongelooflijk!), De “verwijderbare” of vervangbare schakels hebben hun eigen legende en als klap op de vuurpijl is de sluiting gegraveerd met details van de Waveceptor-technologie, de module en elektronische en consumentengoedkeuringen (CE-markering). Het zit eigenlijk vol details, zelfs de lichtknop, met een rode omlijning, heeft hetzelfde design in de afwerking.
En nu voor het slechte nieuws (of erger, om het op een bepaalde manier te zeggen). En nee, het is niet zo dat ze alles in G-Shock hebben verknoeid en erin hebben geïnvesteerd, want, zoals je kunt zien, is het scherm een ​​praktisch en handig LCD-scherm aan de positieve kant. Dat is het niet, maar hoe ontoegankelijk zal het voor veel mensen zijn. En het is dat de prijs - officieel en voor Europa, in het model GMW-B5000TVA-1ER - 1640 € zal zijn. Nu al brutaal. Zoals hetzelfde horloge. Voor de gelukkigen die deze prijs kunnen halen, vertel hen dat het in november op de markt komt. Als je het kunt vangen, laat het dan niet ontsnappen.
Vertaling van het origineel

25 likes

Ik ook😎

Hier mijn GWG-1000-1A3ER :ok_hand:

11 likes

Die nieuwe titanium square is leuk, maar wel erg duur voor wat je er voor krijgt.

Voorlopig nog even in het geel met de rangeman.

13 likes

Gaaf :yellow_heart:

11 likes

Je krijgt er wel een kerstboom voor terug :rofl:

Ben het met je eens: die afgesneden 9 kan ik niet ‘ontzien’ dus m’n portemonnee is blij zullen we maar zeggen :wink:

Wow heftig zeg! Super overdreven met alle tekst, maar dat maakt het wel erg gaaf! :metal:
Die vertaling :grinning_face_with_smiling_eyes:

Paar nieuwe projecten erbij!

11 likes

Is dit al te koop?

Leuk, maar weer zo’n onzinnige prijs voor een titanium modelletje.
Waar zijn ze in godsnaam mee bezig daar bij Casio …

2 likes