Lekker hoor zo’n honingraat aan oakjes
Ik heb net de GM-2100-1AER en de GA-2110ET-8AER binnen gekregen. Kortom, de metalen en de grijze.
Nu nog kiezen.
Hahaha, 3 ervan zijn in opdracht en gaan dus ook snel weer de deur uit en de grijs/oranje wordt ook weer verkocht maar het is leuk om ze zo even bij elkaar te hebben!
Geld verdienen. Die eerste serie titanium modellen schijnen tegen kostprijs verkocht te zijn, en als het waar is wat ik denk, dan kunnen ze bij Casio een paar dingen goed, dat is rekenen en optimaliseren. Dus ga er maar van uit dat deze serie veel minder kost om te maken dan de eerste, terwijl de verkoopprijs op hetzelfde nivo ligt.
En mensen kopen toch wel, want hoeveel van de eerste serie zijn er onverkocht gebleven?
Ja, dat weet ik ook allemaal wel
Is allemaal hetzelfde verhaaltje als Rolex of Apple.
Er zijn altijd gekken die het kopen, dus hoppa, omhoog met die prijs …
Triest
Holy shit……. Die is echt gruwelijk!!
Edit: ik heb net even zitten zoeken maar kon hem nog nergens vinden. Waar komt deze info vandaan?
@MPK , zou je me kunnen vertellen waar je deze square hebt gevonden? Ik heb gezocht op G-SHOCK japan en G-SHOCK.com maar nergens info over dat ding.
Alvast bedankt.
G-Central is vaak een goeie hub voor G Shock nieuws
Deze is nog niet uit, het is een teaser op een andere faorum, blijkbaar tegen eind van het jaar pas
Bedankt!! Ik vind deze echt super vet!! Ga eens kijken of ik er 1 kan bemachtigen.
Blijft een heerlijke horloge!
Gaaf man!!!
Jij bent goed bezig Marco Gaaf ding man!!
Vind m gaaf