In het zwart vind ik hem ook wel gaaf. Is hij goed leesbaar eigenlijk?
Dank heren
Zwart vindt ik dan weer wat saai… maar hé; persoonlijke keuze Ze zijn in ieder geval echt goed afleesbaar. Vaak is het met die donkere displays gewoon drama… maar deze heeft huge cijfers en letters; ook lekker strak! Nee geen worries over afleesbaarheid
Goed te weten.
Tja, zit alweer een tijdje in mijn ‘zwarte periode’. Mijn vrouw vind het ook saai, maar het geeft me zo’n lekker underground punk meets Jason Bourne gevoel.
Echt een gaaf ding!
Bij deze maken ze gebruik van een totaal andere techniek dan de standaard negatieve displays.
Het zogenaamde memory-in-pixel (MIP) LCD. Wat echt veeeeel beter afleesbaar is.
Heb je enig idee waarom mijn casio (dezelfde als jij hebt) niet wil “pairen”?
De app staat op de telefoon, ik druk op de juiste knopjes op het horloge in het menu (pairing, connect), gaat de telefoon zoeken (juiste horlogetype aangeklikt) maar telefoon blijft zoeken en het horloge gaat even later terug naar de tijd.
|Bluetooth staat ingeschakeld, ook daar heeft hij het juiste horloge gevonden)
bij voorbaat dank
Daar kan ik je helaas niet mee helpen… ik gebruik de app niet
Net gelukt. Maar een tweede zelfde soort kan ik er helaas niet op zetten.
Twee zelfde horloges met zelfde modules zou wel moeten kunnen pairen met de app.
Ik heb 3 squares zo met m’n telefoon verbonden.
In de instellingen van de app kan je de horloges zelfs een andere naam meegeven.
Op 18/19cm pols is het nog steeds een lomp groot ding, maar toch redelijk comfortabel vanwege de “winglets” onder de kast en tegen de bandaanzet.
Echt heel mooi.
Heel erg mooi, erg duur, maar heel erg mooi.
Zo, die is wel lekker hoor.