Wat is het verschil tussen de oude gw5000 en deze nieuwe?
Zijn er G’s van klein formaat in het goud waar geen Baby op staat??
Of mint kleuren??
Op Watchuseek heeft een Zwitser foto’s geplaatst van de oude M5610 en GW-5000 naast de nieuwe M5610U en GW-5000U (post #244): https://www.watchuseek.com/threads/new-gw-m5610u-gw-5000u-gw-s5600u-g-5600u-speed-model-series.5318818/page-13
Volgens hem geen verschil in knoppen bij de 5000.
Vette wissel!!!
Amen!
De buitenkant is hetzelfde. Van binnen is de module aangepast. Je kan nu maand-datum omdraaien naar 14-7 ipv. buitenlandse weergave van 7-14 (July-14 dus). En bij gebruik van de andere functies staat de huidige tijd rechtsboven in beeld. Voorheen stond daar in welk menu functie je zat.
Kish.nl heeft deze bijv.:
Waar kopen jullie je G-SHOCK’s?
Ik heb drang naar iets nieuws maar wil niet teveel betalen Zie door de bomen het bos niet meer wat betreft aanbieders.
Heb er geen probleem mee om elders in de EU te kopen.
Heb nog niet een bepaald type in gedachten maar ik zoek een plek waar ze allemaal goedkoop zijn
Deze in ieder geval niet
Voor
Blijft moeilijk hè digitaal
Over de jaren heen heb ik mijn G-Shocks op meerdere plekken gekocht, bol.com, de bijenkorf (3 stuks), bouman, boedelverkoop van een duitse juwelier die er mee stopte, hier via het forum. horloge.nl dat soort plekken. Gewoon letten op kortingsacties en je komt een eind, helaas is niet alles te koop hier in europa (GW-6900!)
Thanks. Beetje de plaatsen waar ik normaal ook zoek
kish heeft ook veel keuze
Ik zag het maar die staan bij mij ook bekend als verkopers van die nep Seiko’s voor 35,-
Oh, die ervaring heb ik niet met ze gehad.
Je ben vast in de war met wish…(?)
Heb mijn Rangeman bij Kish gehaald. Gewoon normale prijzen. Prima webshop hoor.
De gelimiteerde Casio die ik heb, heeft tijden voor (ver) boven de officiële prijs op hun site te koop gestaan. Niet echt netjes.
Wish, Kish. Waarom doen ze dat nou. Eikels.
Thanks, want ik klikte dus bij voorbaat al weg bij die site.