G-Shock only II (Deel 1)

Die onderste heb ik :slight_smile:

Mooi en draagt kleiner dan ie er uit ziet.

1 like

Mijn vrouw vindt het kermishorloges … hoe durft ze :joy:

Die onderste is beetje aan de dure kant, maar echt gaaf.

2 likes

Iemand hier ervaring met een GPW-1000? Draagt dat een beetje comfortabel of toch wel erg groot?

En niet meer te “krijgen” .

1 like

Deze voldoet wel, maar ik wil liever een limited :sweat_smile:

3 likes

Dat vraagt om een plaatje :slightly_smiling_face:

Amazon geeft het een beetje raar aan, want soms is het inderdaad zonder import en mijn ervaring is dat dit dan bij aankomst ook goed gaat (bv bij de Duro). Maar hier krijg je bij check out een indicatie van importheffing 15-20 dollar ofzo, totaal iets meer dan $100. (Leveradres België). Ik heb slechte ervaringen met rare en hoge importheffingen in België dus het is dan te zien of het zou kloppen maar ik zou het er wel erop wagen. Alle andere adressen zijn veel duurder zover ik weet. Wat me vooral tegenhoudt is of ik hem niet te saai ga vinden. Horloges terug verkopen vind ik altijd erg vervelend dus ik probeer niet te snel te kopen.

1 like

Deze gisteren aan mijn dochter cadeau gedaan, blij meisje. :slightly_smiling_face:

16 likes

Leuk! Welke ref is dat? Misschien ook iets voor mijn vrouw :blush:
(en daarna voor mijn dochter, die is 8 maanden en die vind alles leuk :smile:)
edit: heb hem gevonden G-SHOCK G-SQUAD GBD-200SM-1A5ER - VITAL ENERGY
Heb je een tip waar te kopen?

1 like

https://m.kish.nl/nl/2318069/g-shock-g-squad-gbd-200sm-1a5er-vital-energy/ misschien ? Hier koop ik altijd een groot deel van m’n horloges :+1:t2:

Ik mis alleen die gouden nog :man_facepalming:t5:

10 likes

Yes sir en ik zou hem gewoon in Google inkloppen en bij de, op dat moment, goedkoopste aanbieder in NL bestellen. Hij kost sowieso de kop niet. :slightly_smiling_face:

1 like

hoe ziet die er uit?

5 likes

Lekker bling op een plaatje, maar hoe is ie in het echie?

1 like

Kenners gaat deze binnenkort uit de collectie bij Casio…soort van EOL ?


Heeft iemand die ??

3 likes

Ik cross-post 'm hier even:

Koopje. En volgens mij kan je er nog eens extra 10% korting op krijgen via nieuwsbriefkorting :white_check_mark:

Casio G-Shock GA-2100 Beige Watch €59.00

7 likes

Limited Edition Toyota model

1 like

Nice !!

Na een nepperd gekocht hebben eindelijk net de echte ontvangen

11 likes