G-Shock only III (Deel 3)

Oh… oke😅

2 likes

Ook wel weer apart. Er zijn nu G-Shocks met dat mip display (memory in pixel) Gbd-200, Gpr-h1000.
Je zou zeggen dat is een doorontwikkeling en dus de toekomst. Maar Casio blijft vrolijk G-Shocks met het ‘oude’ lcd uitbrengen :smile:

2 likes

Leuk projectje! Ik heb precies dezelfde 6900. Jaren geleden overgenomen van iemand in de offshore. Kwam ook aan met een volledig verpulverde bezel :grin: Vreemd genoeg blijven de banden wel goed, de originele zit er nu nog op. Heb er een nieuwe bezel voor gekocht bij een Duits bedrijf, helaas de naam vergeten want die vroegen maar 12 euro nog wat, inclusief verzending. Dan is ie echt weer als nieuw. Succes! :+1:

O, de module loopt tot 2032, daarna moet je het 20 jaar terugzetten zodat de kalender weer klopt. Hoeveel jaar dit precies is moet je even uitzoeken.

1 like

Ik vind dat MIP heulemaal niks, veels te ‘hip’. Laat ze maar lekker de oude stijl aanhouden :ok_hand:t2:

2 likes

Oh helemaal eens. De Gw-5000 is mijn ultieme klassieker van G-Shocks. Beter gaat het niet worden :slight_smile:

2 likes

Kwam een leuk filmpje tegen op YouTube

3 likes

Het word nog maar weer eens bevestigd hoe poepgoed GShock is :smile:

11 likes

15 likes

12 likes

Deze toppper maar eens van stal gehaald, zou hem eigenlijk vaker moeten dragen. Dit draagt ook zo fijn maar dat andere ook😅

13 likes

Goedemiddag, lekker “basic” vandaag.

Fijne avond!

10 likes

Lol!
Hier ook nog de originele band, enkel de keeper moet ik ook nieuw voorzien.
Zonde dat je de naam niet meer weet :blush:
Heb voor mijn andere 4, nieuwe bezels in Maleisië, met sinds bestelling nog geen antwoord :face_with_peeking_eye:
Eerst FF afwachten hoe dat allemaal gaat uitdraaien…

De module qua datum maakt voor mij niet veel uit, hij gaat de collectie/vitrinekast in, en zal wss nooit gedragen worden :innocent:

1 like

Moeilijke foto om te maken……met zo’n mobiel :nerd_face:

18 likes

Origineel G-Shock keepers los zijn moeilijk zo niet onmogelijk te vinden. Dan kun je beter een hele nieuwe band bestellen. Mocht je deze 6900 keepers vinden, laat het me weten :+1:

1 like

Deze mag toch niet ontbreken, by far is dit is mijn fijnste Holiday watch

18 likes

Hij is fantastisch!!! Als die groter was, had ik die ook zeker toegevoegd aan mijn collectie…

1 like

Ik heb ook weer eens “pre-owned” G-Shock (Mudmaster) gekocht.

16 likes

Deze blijft ook zo gaaf!:sunglasses:

15 likes

En weer een nieuw kleurtje!!!

11 likes

Olijf is altijd goed :ok_hand:t2::smile: Nog meer incoming ? Ik heb de UC-5A gehad, ook wa een lekker kleurtje.

1 like