G-Shock only III (Deel 3)

Zo’n fijn horloge dit :smiley:

18 likes

Goed begin van de dag!!!

9 likes

:wave:t2:

13 likes

:yellow_circle::banana:

12 likes

5 likes

Even voor de plaatjes in het juiste topic gekopieerd

Ja ik ben gek op kekke flitsende kleurtjes,
Fluor geel, neon groen, paars niets is mij te gek :smile:

Was ook op zoek naar een gave passende bezel en band voor een Joker (heb er tegenwoordig 2 :sweat_smile:)

Vind deze combi wel gaaf :point_down:

11 likes

Poah goeiendag :sunglasses: opvallende combi :smile:

1 like

Alle 3 superleuk! :+1:t2:

1 like

Ik ben op zoek naar een gouden bandje voor mijn GMW-B5000. Iemand nog tips? Normaal gesproken bestelde ik bij Tiktox, maar laatste keer was de invoerheffing zó hoog, dat ik daar even van ben genezen😅

Morgen toch weer even zwart :slight_smile: heerlijk

9 likes

Jaloers :heart_eyes:

1 like

Uit nood mijn tijdelijke werkhorloge. De GX56 en de gbd100 zijn verkocht, dus de jacht op mijn nieuwe werkhorloge is in volle gang!!! :partying_face:

9 likes

Deze staat in het blauwe deel. Mocht iemand hem willen ruilen tegen een GW-5000U-1ER dan hoor ik het graag! :+1:

15 likes

Vraagje aan de casioak modders, iemand een idee wat de beste gen is qua dikte en afwerking? Zit zelf te kijken naar een gen6. Maar dat word te lastig voor mij met het in elkaar zetten. :melting_face:

Wat zijn ze toch leuk.

16 likes

20 likes

Mischien wel de beste bang for buck deze square. Was je niet op zoek naar een 5000u?

1 like

Ja, klopt. Ik wil graag de 5000 op een resin band en daar mag de metal voor wijken. Gave Casioak is ook welkom. Maar deze 5610 is inderdaad ook echt bang for buck.

1 like

Hoi!

Ik heb een vraagje aan alle metal square owners…

De eerste schakel vanaf de kast blijft nog naar buiten staan… de volgende schakel kan pas helemaal naar binnen vallen. Zie ook plaatjes voor een beetje verduidelijking.

Heeft dit een nadelig effect op het draagcomfort? Merk je dit of heb je hier totaal geen last van?

Thanks!

Ik vraag dit omdat ik dit wel een leuk vakantiehorloge vind, en ik twijfel dus over draagcomfort.

Deze:

7 likes

Met een polsmaat van 17-17,5 cm heb ik er geen last van. Draagt comfortabel.

13 likes