Deze staat in het blauwe deel. Mocht iemand hem willen ruilen tegen een GW-5000U-1ER dan hoor ik het graag!
Vraagje aan de casioak modders, iemand een idee wat de beste gen is qua dikte en afwerking? Zit zelf te kijken naar een gen6. Maar dat word te lastig voor mij met het in elkaar zetten.
Mischien wel de beste bang for buck deze square. Was je niet op zoek naar een 5000u?
Ja, klopt. Ik wil graag de 5000 op een resin band en daar mag de metal voor wijken. Gave Casioak is ook welkom. Maar deze 5610 is inderdaad ook echt bang for buck.
Hoi!
Ik heb een vraagje aan alle metal square owners…
De eerste schakel vanaf de kast blijft nog naar buiten staan… de volgende schakel kan pas helemaal naar binnen vallen. Zie ook plaatjes voor een beetje verduidelijking.
Heeft dit een nadelig effect op het draagcomfort? Merk je dit of heb je hier totaal geen last van?
Thanks!
Ik vraag dit omdat ik dit wel een leuk vakantiehorloge vind, en ik twijfel dus over draagcomfort.
Deze:
Draagt prima maar met een kleinere polsmaat kun je een hangbrug effect krijgen. Of je dat erg vind is persoonlijk.
dank heren, dit heeft me wel overtuigd.
Ik zat te zoeken naar een Quartz/gmt/solar etc vakantie horloge. Natuurlijk heb ik mijn Garmin, maar ik wilde iets “leuks” erbij. (Gewoon weer een excuus voor nog een horloge voor de goede lezer…)
Nu nog bedenken of ik voor de normale, de blauwe met negatieve display, of wacht op de groene… (de GMW-B5000D-1 / GMW-B5000D-2 of dus de GMW-B5000D-3)
Thanks!
Heel mooi.
De MS weer omgehad vandaag Kan er de helft van de tijd niet op aflezen hoe laat het is maaaaar hij zit lekker