G-Shock only III (Deel 3)

Hopelijk kan ik morgen mijn nieuwe werkhorloge showen en mag deze weer naar de zomerkast :slight_smile:

8 likes

11 likes

NWA :crown:
Zie ik nu dubbel :thinking:

Of nee toch niet…
Is nummer 3 :innocent:

Kon het niet laten… Moest de MB6 versie erbij hebben :muscle:

16 likes

Hahah mooi man !

Ik krijg deze binnen, gisteren is de koop gesloten :smile: En nu rust tot eind dit jaar :laughing:

5 likes

Hoop je :sweat_smile:

Hey , nr 2 :+1:t3:

1 like

En ze zijn fantastisch!

Yes ben zo verliefd, kon hem niet laten liggen hier in Tokyo.

4 likes

Dit schreef ik 7 dagen terug… Dag 1 verkocht ik de gx56 en dag 4 was de gbd 100 ook verkocht. Maar nu die verhipte GBD-H1000 nog… Dit werd leuker dan ik van tevoren had kunnen plannen.

Een half jaar geleden heb ik met @Watchlover7 een GBD-H2000 geruild tegen een GXW56. De H2000 had erg veel functies die ik niet gebruikte en dus vond ik het best wel zonde om een horloge van 250 euro kapot te rammen op mijn werk. Deze ging in de verkoop en werd gekocht door iemand uit Almere.

Fast forward naar afgelopen week. Na een paar uurtjes het aanbod van de H1000’s te filteren kwam ik uit op een net horloge die wel even een schoonmaakbeurtje kon gebruiken. Bod gedaan en zo krijg ik de vraag of ik even kan bellen. Best, in de pauze mag ik zelf weten wat ik doe, dus kom maar op! Het nummer dat belt staat in mijn telefoon als GBD-H2000 :rofl: Bleek dus dezelfde man te zijn!

Kortom, weinig woorden aan vuil gemaakt en kom maar door met dat horloge :slight_smile: Vanavond kon ik hem eindelijk mee naar huis nemen en toen de verkoper vertelde dat hij nog nooit was geopend, gelijk maar onder de kraan schoon gemaakt. Het resultaat van mijn impulsiviteit:

De functies die ik er nu op aan heb staan? Auto back light, stappenteller en tijd. Dat is alles :slight_smile:

8 likes

Enjoy!

1 like

Scheelt het veel in prijs daar? :blush:

1 like

Vandaag deze ‘stealth’ 5600 :alien:

9 likes

En toen kwam laatste binnen. De ga-b2100 zwarte versie :slight_smile: geel was toch net iets TE voor mij waardoor hij al helaas in het blauwe staat. Al vind ik de wijzerplaat wel mooier. Switchen van case en strap zou kunnen, maar dan zit je met een extra unit waar je niks mee doet.

De ga-2100 hou ik gewoon voor de leukigheid :smiley:

Btw, gezien niemand een oplossing heeft gevonden voor het “losse bandjes probleem” voor de casioak’s, mocht je willen weten hoe je dit strak krijgt, bericht mij even.

5 likes

Zit er over na te denken om de titanium mod aan te schaffen via Ali voor mijn 5610. Kosten zo rond €90,- Aangezien de 5610 ook rond dat bedrag kost toch even wat twijfel of het wel waard is.
Op youtube e.d. leuke en goeie recensies hierover gezien.

Wat vinden jullie?
Is het waard of gewoon origineel houden?
Ik persoonlijk vind de looks wel wat hebben

G-Shock modden?
  • Mod is Top
  • Mod Sucks!
0 stemmers

gshock

13 likes

Ik heb dezelfde mod, enkel de stalen versie.
De drempel van Titanium was voor mij ook te hoog tov de waarde :blush:
Vandaar de stalen kit gekocht.

2 likes

Gewoon modden, bevalt het niet dan verkoop je het weer :smile::ok_hand:t2: Tis wel een toffe mod trouwens !

1 like

Het zijn ook makkelijke horloges om onderdelen voor te krijgen. Zo kun je makkelijk kleur en materiaal zelf beslissen :slight_smile: Je hebt alleen het binnenwerk nodig…

Klopt helemaal ! Zolang niemand wat in het blauw zet waarvan ik denk, hey die wil ik, dan is er niks aan de hand. Punt is, het gaat gebeuren dat er wat in het blauw komt :laughing:

1 like

11 likes

Alleen de sluiting is al mooi!!! Dat belooft veel goeds voor de voorkant!