Zijn idd top horloges
Ahhh lekker plaatje zo!!!
Mooie collectie!
Dat is het ook… Ik heb natuurlijk weer één kant een segment te kort gemaakt, hij past nu nog goed maar ik wacht inmiddels toch op een nieuwe band. Niet op voorraad bij Casio, dus waarschijnlijk ca. 2 maanden wachten maar dat is ruim voordat m’n pols zwelt in de zomer.
Heerlijk en hoewel het een een G-Shock blijft, spat de kwaliteit er vanaf, deze zijn echt next level.
Dat geloof ik direct en ik vind die ook erg mooi maar ik wilde graag bij een square blijven.
Dat is zeker zo!
Zou persoonlijk ook zeker voor een Ti band gaan o.a. hierom
Gefeliciteerd
Dat is ook zo
Als horloges konden praten… deze good old G-Shock heeft heel wat meegemaakt. Mooie herinneringen!
Dit is waarvoor ze zijn bedoeld.
Net voordat mijn DW-6500 in bad gaat en ik een nieuwe bezel bestel om hem een tweede leven aan mijn pols te gunnen schoot ik even vol. Alles flitste opeens voorbij.
Alle hoeken van het Comomeer gezien al surfend in plané met 1 hand door het water.
Terugzwemmend als de wind weer wegviel.
Bodyboarden in Cornwall tussen de dolfijnen.
Dag in dag uit, in weer en wind krantenwijk, fietsend naar school of mee op avontuur op de vele ritten op mijn Honda CD-70. 85 km kon je prima hebben. Tijdens het sleutelen bleef je erbij.
Jij was mijn wekker
Jij voorspelde iedere windvlaag op het IJsselmeer
Jij wist de hoogte
Mountainbiken toen we nog geen eigen paden hadden.
220 km met bagage achterop in één dag.
Voluit de berg af bij Interlaken. Houffalize zag je vaker dan het Biologielokaal.
Mijn eerste relatie
En de dag dat die eindigde
Jij was erbij
Snowboarden in de Alpen
Waar zijn we allemaal geweest? Verbier, Haute-Nendaz, Val Thorens, Gerlos. Ik ben de tel kwijt.
Statusverhogende Swiss-Made om de pols? Niet nodig met jou aan mijn zijde.
Van de ene middelbare school naar de andere
Trainen voor de Coopertest, werden we mooi eerste!
Nachtenlang in Club Scala
Weet je dat er over de Zillion een film gemaakt is?
Mijn eerste bergtop
Rijlessen
De eerste roadtrip door Europa
Stage, bijbanen, mijn eerste baan.
Ik ga je redden vriendje. Nu mag je lekker gaan afspoelen.
In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti
Die heeft idd wat meegemaakt
Ooit hoop ik ook zoveel te kunnen doen met 1 horloge. Voorlopig zijn dat er 24, dus ze maken allemaal wel iets mee…
Maar die van jou kan best wel eens meedingen naar de titel G-Shock van het jaar
Gereanimeerd!
Nu kan ik gelukkig de bezel en pakking bestellen. De rest is al schoon en klaar voor assemblage.
Twee issues nog met mijn Skyforce:
Licht
Brandt marginaal, hooguit een speldenprikje.
Wat is daar de oplossing voor: Led (?) vervangen door nieuwe?
Barometerstoring
Aansluiting sensor zat los, zal gesoldeerd moeten worden?
Beide zie ik mezelf niet doen zonder ervaring. Wat zouden jullie adviseren? Donor scoren, of gewoon laten repareren als dat kan?
Ik kan het ook accepteren zoals het is en straks alleen de tijd en stopwatch gebruiken. Maar dat is minder cool.
Ik zie dat Camtech (Casio watch repair) hier vlakbij zit. Zal er eens navraag doen of ze hem in orde willen/kunnen maken.
Jeetje Lenny, het is wel een groot monstertje!
Mooi man… ik heb hem ook.
Op de fotos lijkt hij altijd een stuk groter dan in werkelijkheid. Maar klein is hij zeker niet
Klopt! Om de pols valt hij reuze mee. Sowieso niet echt een fotogeniek horloge in vergelijking met het echt
Eén van m’n snelste pakjes ooit!
Donderdag in Japan besteld, vandaag netjes geleverd …
De DW-6900RL-1JF…
M’n eerste uit deze reeks…
Nu op jacht naar de andere
Heel gaaf, daar stond ik vroeger ook bij te kwijlen. Bij de originele. Deze nieuwe zijn eigenlijk te leuk om te laten liggen. Goed om te weten dat je die prima in Japan kunt bestellen. Veel plezier met deze aanwinst!