AE-1600
Ik ook! Alles is nu onderweg… wel met negatief display, maar een positief display is ineens 200 euro duurder… Dan eerst maar zo proberen
Begin van de week kreeg ik een mailtje dat door “kerst drukte” de levertijd was opgeschoven naar maart/april
Maarrrrr! Gister liep ik in mijn woonplaats door de binnenstad en ik dacht, laat ik eens langs de lokale horloge dealert lopen. Jullie raden het al, daar stond gewoon een 5000R
Dus gelijk meegenomen en andere order geannuleerd!
Nog 2 plekken over!
Voor de nieuwe GW-5000HS is alvast een plekje gereserveerd.
Kunnen we weer dat spelletje van Casio spelen om er 1 in bezit te krijgen…
Hebbes! Er lag er toevallig nog een in de winkel in Amsterdam. Wat is deze gaaf in het echt! Die combinatie rood, goud, zwart is heel tof.
Metalen band gekocht bij Ali voor de MTG en omdat de originele paarse (liefst gehad) of metalen versie onbetaalbaar zijn.
Helaas zijn de metalen IP delen van de originele band niet uitwisselbaar maar deze “rugged” look vind ik eigenlijk ook wel okay. Horloge voelt nu veel robuuster door het hogere gewicht dus erg blij mee.
Staat m goed
Weekend, en volop zon… Wat doet een G-shockfan dan …
Juist…
FF de solars 'etje laten pakken, en opladen
Gewoon even 4x een gx56… I am speechless… Wat een collectie…
Thanx
De GX’en zijn:
1 x gewone
1 x Gorillaz
1 x gxw (met MB6)
1 x rescue
Zou ik enkel nog de positieve display van willen
Keurig !!
Damn, wat een collectie
Ik heb er ooit 2 gehad… 1 daarvan was een goede ruil met @Watchlover7 , de andere heb ik echt voor een schijtprijs weggedaan… Nog steeds heel erg veel spijt van…
:+1Heel mooi!! Ik lonk ook regelmatig naar dit model. Klopt het dat je de band een stukje moet afknippen om 'm passend te maken, dat las ik ergens? Lijkt me scary, ook i.v.m. een mogelijk toekomstige verkoop.