G-Shock only III (Deel 3)

Poah, shiny !! Mooie kleur :ok_hand:t2:

1 like

:green_circle: ist weer vandaag :ok_hand:t2:

Kheb trouwens al bijna een maand niks gekocht bedenk ik me nu :sweat_smile: Proud of myself #schouderklopje

12 likes

:rofl: afkicken?

Hier nog één :grin: nog 11 maanden te gaan… :woozy_face: :face_with_spiral_eyes: Haha, eens zien of ik me aan mijn voornemen kan houden…

2 likes

Hier geen compleet horloge gekocht. Wel losse onderdelen… Ik ben druk aan het modden!!! :slight_smile:

Als er nog een mooie rode GBD-H1000 voorbij komt, gaat die zeker mijn kist in :slight_smile:

1 like

Haha, daar lijkt het wel op, niet bewust ofzo maar de zucht om wat te kopen is ff weg, misschien komt het terug :upside_down_face:

Voor jou was het een voornemen ja ? Heb je zoveel dat het niet meer past ? :slight_smile:

Telt ook :smiley:

3 likes

Ik heb dit jaar al wel 10 verkocht en er staan nog 2 te koop. Heft dat het dan weer een beetje op?

Qua G shock heb ik denk ik nu wel het perfecte gevonden. Of… Misschien nog een keer een GXW56 met een stalen kast en band??? Al durven ze daar nu ook goud voor te vragen…

2 likes

Geen G-shock maar voor maar € 39,90,
100m waterdicht en 10 jaar batterij een mooie en goedkope vakantiebeater :+1:

20 likes

Nog één slot over in mijn horlogebox :grin: Ik ga eens heel lang en uitgebreid nadenken over welk horloge dat die plek mag gaan innemen :wink: Heb er een aantal op de favorietenlijst staan maar nog niks concreets op nummer 1.

2 likes

Dat zal dan een mod zijn ofnie ? Anders mod je er zelf 1 in mekaar :smile:

Maar dan wel een gxw 56 met positief display… Die heb ik al eens verkocht, maar heb ik nu wel een beetje spijt van… Nu heb ik deze weer in mijn hoofd…

2 likes

Je gaat bekant scheef lopen met een GXW met stalen band :smile: Zal er wel gaaf uitzien denk k !

2 likes

Wie kan mij even helpen?

Ik heb een Gxw56 met extra uurwerk gevonden, maar ik zit even iets vaker naar de gesp te kijken en het lijkt mij dat het beschadigde losse uurwerk in de kast met band hoort? En wat voor kleur heeft de binnenring? Goud?

Kleurenblind…

Die losse unit ( gx56rc ) hoort niet bij de band + gesp als ik het zo kan zien op filmpies. Binnenring is een roestkleur.

Mckip, welke Casio is dit?

Op shockbase staat het losse uurwerk als brown en roest kleur. Dat lijkt mij die gesp ook. Het uurwerk welke daar nu in zit is volledig zwart.

Dus misschien toch maar kopen, glas opknappen en hopen dat ik nog iets terug krijg voor die bruine :slight_smile:

Op shockbase staat pok dat dat uurwerk pas in april 2023 gelanceerd is… die is hard aangepakt…

1 like

Dit is de gesp van de RC

Dat is het idd, man wat een beschadigingen :smile:

1 like

Ik zie het maar als een teken dat er een los uurwerk met alle benodigde schroeven op de markt is die vraagt om een stalen band… even het zwarte uurwerk er uit wippen en ik heb hem gelijk zoals ik hem wil

1 like

Haha its a sign !! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat met stalen band :smile:

Eerst proberen of hij dat zwarte uurwerk voor een nette prijs los wil verkopen…