Vind die adapters wel mooi, mooi klein
Ja, die sluiten heel mooi aan en daardoor lijkt het met de nylon bandjes ook gewoon origineel. Zoveel opties daardoor. Ik vind de combinatie met het olijfgroene bandje goed staan.
Houden !! Is ie weg dan ga je hem missen …
Deze zomervakantie in Kroatië op een drijvend hindernissenparcours aan het strand geweest met de kinderen. Even meegeweest en heb me er ook kostelijk op geamuseerd .
Op een gegeven moment een smak gemaakt, want zo gaat dat nu eenmaal, en je raad het al… Da’s pech, G-Shock weg!
Ik had een idee waar het lag en ben beginnen te zoeken/snorkelen. Uiteindelijk zijn er nog 3 andere personen spontaan mee beginnen zoeken en…
Ongeveer 3 meter onder zeeniveau heeft iemand hem teruggevonden op de bodem tussen de stenen . De kans dat ik nogmaals zoveel geluk heb…
Springbar aan de clasp was gebroken.
Voorlopig de originele resin strap er maar terug aan.
Staat je nochtans goed hoor!
Veel plezier met je NA!
Ja staat niet verkeerd, komt denk ik ook omdat ik al een paar dagen een F-91 draag, klein verschilletje
Daarom dus een nato omgedaan, ben vaak op het water. Ook tijdens werk kan hij op plekken vallen waar t bijzonder lastig is terug te krijgen.
Fijn dat je m weer gevonden hebt
Ja, maar dat was ergens mijn bedoeling met de verkoop. Ik heb naar mijn mening teveel horloges die ik niet vaak draag. Nu heb ik een arbitrair aantal horloges in mijn hoofd waar ik naartoe wil.
Aangezien ik deze niet zo vaak draag, staat hij in het blauw. Ook met het idee dat, als ik het horloge zou missen, ik het wel makkelijk opnieuw kan kopen.
Pfoe, even spannend. Toch wel goed dat je hem hebt teruggevonden.
En ik was zelf nog wel aan het twijfelen over deze bracelet
Was het bandje al wat strak, of is de springbar enkel door de smak losgekomen?
Goedemiddag,
Gisteren heb ik vanuit mijn NA ontvangen. Een erg bescheiden G-shock is het niet…
Maar dat maakt het niet minder leuk.
Fijne avond!
Zo , die is gaaf man
Gefeliciteerd!
Bling Bling, mooi Ding!
Van harte!
Bedankt!
Heb je een linkje voor de nato/adapters?
De springbar is enkel losgekomen door de klap. De bracelet zelf is nog volledig intact.
Het was was wel een flinke klap waardoor ik met mijn pols het springkussen heb geraakt en er flink wat kracht op kwam. Voor de rest alles in orde .
Pfff dik!!!
Je gaat lekker met je G-Shock collectie!
Mooi ding ! gefeliciteerd!
Jawel , maar het is van Ali, mag ik dat hier posten ?
Zolang het geen 1/1 kopie of namaak is met vermelding van een merknaam erop is het geen probleem.
Er zijn vele links op het forum te vinden van Ali.
Ok, hoop dat dit mag :
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€6,19 | 22Mm Metalen Horloge Adapter Voor Casio G-SHOCK Dw5600 Dw6900 Horlogeband Connector Zwart Zilver Refit Connector Accessoires