Heel dik aan de prijs!
Ik zie nu pas haar Signature Bomb verwerkt in het horloge.
Net even aan het klussen gwst aan mân nieuwe aankoopâŠ
GW-6900a-9
Kwam in zeer mooie esthetische staat binnen, maar de schroeven van de achterkant waren allemaal aan vervanging toe (wrm bij een solar ), en geluid werkte ook nietâŠ
Uiteindelijk open gekregen (binnenwerk zat ook niet zoals het hoorde ), en zoals ik dacht veertje voor het geluid verdwenenâŠ
Even in mân voorraad gezocht naar de dunste springbar die ik had.
Springbar open gemaakt en het veertje uitgehaaldâŠ
En huplaa enkel nog op maat knippen, module monteren zoals het hoort en voorzien van nieuwe schroefjesâŠ
Nieuw VS oud schroefje
Op maat te knippen âspringbarveerâ
Alles werkt zoals het hoort incl geluid , en kan nu naast de andere 6900 solars.
Leuk trio
Grail material! Ik ben twee weken geleden in die Premium Production Line in Yamagata geweest. Weet je niet wat je ziet.
Geweest? Dat is gaaf! Hoe dat zo?
Die gele is wel lekker hoor
Netjes weer hoor
Mooie foto
Mn NA is ook weer opgeladen ben benieuwd hoe lang hij het volhoud tot ie weer op medium staat.
Voor ik eventueel een gezocht topic aanmaak;
Iemand hier een band of mod-kit voor de 5610 in de schuif liggen die niet meer van toepassing is?
Ik heb een tijd de combi bracelet V1 en V2 gehad en deze droegen veel prettiger dan de resin bandâŠ
Plaatje voor de sfeer:
Nee, hier alleen maar resin bandjes in de schuif
Mooie reparatie, spreekt heel wat ervaring uit.
Ik heb ook een GW-6900A liggen met een klein probleempje. Wil niet syncen met de de atoomklok, hij begint wel met ontvangen maar blijft hangen op L1. Al vanalles geprobeerd, zonder succes. Al mijn andere g-shocks met MB6 (een stuk of 10, waaronder een gelijkwaardige GWM-6900) syncen prima onder dezelfde omstandigheden. Heb jij misschien een idee, of weet je hoe het antenne deel in de module verwerkt zit?
Heb je misschien een stad ingesteld die buiten het bereik van de antennes ligt? Zie vanaf 05:55 https://youtu.be/1KOQIPs867c?feature=shared
Bedankt voor het meedenken, maar nee, hij staat op Parijs. Madrid werkt ook niet. Ik heb heel wat MB6 g-shocks en weet goed hoe het zou moeten werken, maar deze lijkt niet te willen. Rare is dat hij wel begint en L1 aangeeft, alleen dan nooit naar L2/L3 springt en na een tijdje stopt met ontvangen. Ik heb zelfs al met zoân app en verschillende telefoons geprobeerd⊠ik vermoed dat er iets met de antenne aan de hand is, maar weet daar niet genoeg vanaf.
Als jij goed weet hoe MB6 werkt en en ziet dat het niet doet wat het moet doen dan misschien een deurtje verder vragen ? Denk dat je wel in de goede richting zit met het antenne verhaal.