G-Shock only III (Deel 3)

Ehh, welk deurtje bedoel je? Ik hoopte dat in deze groep enthousiastelingen misschien wel iemand het fijne ervan weet :wink:

Thanx…
Leuk dat het allemaal goed uitdraait :blush:
Idd een blijft een hobby :blush:

Om FF terug te komen op jou vraag…
Heb je de AC reset nog eens uitgevoerd?
Bij mij bleef hij ook hangen, en heb nog eens de AC reset gedaan…
's nachts had hij gewoon verbinding gemaakt…

Je hebt ook nog de “radio watch sync” app…
Dat zou je ook nog FF kunnen proberen, die bootst de radiosignalen na…
Horloge dicht bij de gsm leggen, en FF testen…

Mss longshot, maar het proberen waard :wink:

1 like

Misschien is https://youtu.be/wI4FwQMCN9w?feature=shared van dezelfde vlogger interessant om uit te proberen.

Zie ook Signal Reception Precautions Module No. 3495 G-SHOCK - Support - CASIO.

1 like

4 likes

Ik was vergeten bij te zetten dat als je er hier ook niet uitkomt dat je dan misschien de fabrikant moet vragen om advies. Ik was niet helemaal helder na tig bier :wink: maar er is nog genoeg hulp hier lees ik, succes :ok_hand:t2:

2 likes

Dees is vet!

1 like

Radio sync app al uitgeprobeerd, zelfde verhaal. Een AC reset heb ik al uitgevoerd, maar het kan geen kwaad dat nog een keer te proberen… wordt vervolgd.

1 like

Horloge heeft (naar aanleiding van het filmpje dat je linkte) al om een fiets, een tuinstoel en onlangs bij mijn broer op een andere locatie om een dumbell rek gehangen, zonder resultaat. Ik ga nog een AC reset uitvoeren.

4 likes

Misschien even Duitsland proberen? Volgens meerdere kaarten zou die het beste bereik hebben voor ons land.

2 likes

Probeer eens een reset!

1 like

Vandaag maar een beetje kleur :heart: 🩵 :orange_heart: op deze grijsachtige koude dag :snowflake::snowflake:

13 likes

Ik ga maar weer voor zwart :smile:

12 likes

Ik ga ook voor zwart!!! Altijd goed :slight_smile:

7 likes

Ik begrijp dat dit topic hier niet voor bedoelt is…ik heb ook totaal niks met de adverteerder te maken. Maar misschien vind iemand dit wel een mooie aanbieding voor een zeer opvallend mooi horloge.

Ik wil jullie hem niet onthouden:

1 like

Als je Parijs of Madrid of Berlijn instelt, moet hij sowieso de zender in Mindelfingen pakken, dat maakt geen verschil.

2 likes

Vandaag de G-Shock om naar werk.

18 likes

Een SU vandaag :ok_hand:t2:

17 likes

Is het met de AC reset gelukt?

1 like

Helaas nog geen tijd voor gehad, staat morgenavond op de planning… ik laat het weten.

1 like

Hup!

Schroevendraaier erin en los die bezel!

7 likes