G-Shock only III (Deel 3)

Handig!

10 likes

Vandaag laatste keer fotos gemaakt van deze. Hopelijk snel de deur uit via blauwe gedeelte.

En een nieuwe (2e hands) square incoming.

5 likes

Plak 2x dezelfde foto sorry.

11 likes

Nice !

Fijne bandjes ofniet :ok_hand:t2:

7 likes

Bah…

Zie ik net op vinted:

Die zou ik best naast mijn zwarte willen zien. Alleen al vanwege het draagcomfort van die band.

Dan denk ik toch dat ik hier morgen maar verkoop foto’s van ga maken:

Wat zouden jullie doen?

1 like

Stuk zwaarder dat wel. En het rubber draagt iets comfortabeler.
Vind zelf de look echt geniaal, alsof hij nóg meer onverwoestbaar is. Ben benieuwd hoe het er na een jaar uitziet met extra krassen en butsen.

Fijne upgrade van mijn 5610u

Ze hadden eerst de verkeerde versie gestuurd, die voor de 5000. Als ze die niet meer terug willen kan iemand m hier overnemen, alleen de bezel. Bandje zit hier op.

1 like

Lekker die 700’s houden :ok_hand:t2:

Persoonlijk vind ik dat fijner dan het originele bandje, beetje gewicht mag wel. En de look is idd 10x beter haha.

Dit zijn de horloges die ik momenteel het meest draag door de looks en het gewicht, echt fijn :smile::muscle:t2:

13 likes

De AC reset is in ieder geval gelukt, stelt niet zoveel voor. Echter… omdat het een tough solar is, wil hij nu eerst de laadtoestand van de ctl1616 beoordelen en knippert de chg indicator. Geen ramp, maar dan zijn wel alle functies uitgeschakeld, kan dus geen stad instellen en checken of hij nu wel ontvangst heeft. Hij ligt voor het raam, hopen op een beetje zon morgen :face_with_peeking_eye: wordt opnieuw vervolgd.

7 likes

Mooie collectie !

1 like

Ik heb ze toch te koop gezet. Die stuggere band gaf voor mij de doorslag.
Mijn vrouw vond ze al lelijk, wat ik er voor terug wil halen vind ze nog erger :rofl:

Alles om weer wat in te krimpen :slight_smile:

2 likes

De gunmetal stalen bezel die ik waarschijnlijk overheb is voor de 5600 versie ( niet 5000 wat ik eerder poste, posts bewerken lukt me nog niet goed )

Stuur pm als geinteresserd

Ctl1616 was schijnbaar nog goed geladen, want kon vanmorgen al weer proberen. No luck, na de AC reset is er niets veranderd. Nog steeds begint hij met syncen met de MB6 antenne, maar blijft op L1 hangen, op een locatie waar al mijn andere MB6 g-shocks geen enkel probleem hebben. Zal hem nog een keer openmaken om te kijken of ik niets kan ontdekken, anders gaat hij denk ik door voor ‘n zacht prijsje…

2 likes

Kan iemand mij vertellen hoe oud deze G Shock is of is dat niet vast te stellen? De DW 5800 is gereleased in 1987 maar hoe lang zijn ze gemaakt?

Niet om onnozel te doen, maar twijfel wel over de echtheid… (Ik kan mis zijn uiteraard :blush:)
Maar…
Bij mijn weten zou de DW-5800 enkel met de 691 module gemaakt zijn + screwdown caseback…
Heb je een foto van de voorzijde?

2 likes

2 likes

Lol zie het al…
Voorzijde verklaard veel :wink:

Is geen DW-5800, maar een DW-5300 :wink:

Check FF deze link

Dw-5300

Die zijn gemaakt in 1994 :wink:

Heb ook zo een in de collectie, enkel zonder bezel… Die is weggerot

3 likes

Super, bedankt voor de info!

1 like

Lijkt mij wel, hij staat ook nu op de Casio UK site op coming soon.
Naar verwachting wordt hij daar de 20e verkrijgbaar.

2 likes

Vrees dat we die de eerste dagen nog niet kunnen kopen :frowning_face:
Ik ga het uiteraard wel in het oog houden :innocent:

1 like

7 likes