G-Shock only III (Deel 3)

11 likes

Nice , heb jij die finish zelf zo gekregen of is het een versie die ik nog niet ken

1 like

Thnx ! Die is zo gemaakt door een HF-lid. Bandje net zolang geschuurd met dit als resultaat :smile: kort erna stond ie in het blauwe en daarna had ik em snel in bezit. Ik ben groot fan van de look :ok_hand:t2:

2 likes

NWA :snowflake: :snowflake:

Nieuwe batterij er in, oppoetsen en tadaaaa

8 likes

Wederom een NA:

10 likes

Misschien hier eens kijken :+1:

4 likes

Deze mag (lees:moet) vandaag helpen in de tuin

10 likes

Yep ken ik!
Ga ik moeten bestellen binnenkort…

Maar…

Ik had voor verschillende modellen nieuwe bezels besteld via Etsy (ook van Maleisië als ik me niet vergis)… Maar wacht ondertussen al 4 maand :grimacing:
En nu is de winkel, en verkoper ook verdwenen…
Eerst FF wachten hoe het loopt om daar m’n geld van terug te krijgen… Want was ook al een mooi bedrag :innocent:

Supershiny :sunglasses:

Ook een mooie :ok_hand:t2:

1 like

Oei dat is balen! Hopelijk heb je het snel weer terug.

Bij deze site heb ik zelf al eens een bezel besteld en had het snel binnen.
Lees op andere forums ook alleen maar goede berichten hier over.

1 like

Echo :wink:

2 likes

:joy: het is gewoon heeeel erg balen

(Geen idee wat daar gebeurde)

2 likes

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Soms ben ik wel eens wat laat… maar met dit horloge ben ik wel heul errug laat :see_no_evil: :sweat_smile:

Ik dacht altijd dat die te groot zou zijn. Uiteraard nooit eerder gepast, maar ivm een sport had ik me bedacht dat een G-Shock toch wel handig zou kunnen zijn. Man, wat had ik het mis!

17 likes

Klein vallen ze he?

1 like

Ja veel kleiner dan het formaat op papier doet vermoeden. Hij draagt heerlijk comfortabel.

1 like

En G-shocks zijn natuurlijk spotgoedkoop! Als ze kapot gaan, so be it… Met een Tudor oid gaan ze mij niet vinden in de sportschool…

Niet van die gekke dingen zeggen hoor…

… Een g-shock die kapot gaat

3 likes

Gezien in de G-Shock Store in Parijs
Dit model is helaas niet te koop :frowning_face:

13 likes