Zo, die is wel heel gaaf!
Die wil ik ook wel!
^Expected Arrival: December 2024 - January 2025
the absolute monster that is the MTG-B2000YST-1A Storm Chaser.
Nu mijn GA-700 's op de schopstoel staan, kom ik er wederom achter dat ik meer kleur wil in de box…
Dus incoming:
Maar ik ben ik niet als het horloge in 1x perfect is… De transparante bezel en eind band stukken vind ik minder geslaagd. Deze worden vrij snel rokerig van kleur ben ik bang, dus alvast ook maar wat reserve onderdelen in Duitsland besteld:
Dan zou het horloge er uiteindelijk zo uit zien:
En dan heb ik weer een mooi horloge voor de zomer met een heerlijk zittende band!
Ik ben er eindelijk uit waarom de GW-6900A niet wil syncen. De ontvanger spoel is van de print losgebroken Ik heb de module er helemaal uitgehaald, en toen viel me op dat de spoel aan de bovenzijde van de print geroteerd tussen de kunststof LCD houder en de batterijhouder zat. Daarna de metalen achterzijde losgeklikt om de batterijhouder van de print en het lcd te scheiden en toen kwam de spoel er al uit vallen. De soldeerpunten zitten nog vast op de print, maar de kunsstof houder van de spoel is in twee stukken en de spoeldraadjes zijn dus ook gebroken. Niet te repareren, en dus helaas, pindakaas. Het veertje voor de speaker ontbrak ook, maar ik heb ze altijd op stil staan, dus was nog geen issue.
Ik vermoed dat de vorige eigenaar of iemand daarvoor de module ook al een keer gesplitst heeft, maar onvoorzichtig in elkaar gezet. Ik schat niet dat de spoelhouder kan roteren als de module in elkaar zit.
Als er nog iemand een stille niet-syncende witte GW-6900A zoekt, laat het me weten
Als ik hem nog een keer uit elkaar moet halen omdat iemand wat foto’s wil, laat het ook gerust weten. Het is nu een leermodel geworden!
Deze heb ik onlangs voor een paar honderd euro meer aangeschaft
En nog niet eens gedragen…. Had m zelfs nog een maand in het plastic laten zitten maar afgelopen week de plasticjes eraf gehaald.
Zal binnenkort wat foto’s plaatsen.
Dat is een beste korting😀
Kleurencombinatie is wel heel erg mooi!
Vandaag een specialleke binnen gekregen
DW-D5600NH van “N. Hoolywood”
Wel heeeeel vies
FF alles demonteren en poetsen
Tadaaaa
(Enkel nog wachten tot de nato compleet droog is)
Inderdaad zeg, maar mooi resultaat .
Een van mijn Solar G-Shocks is leeg sinds een paar dagen. Ik heb hem onlangs een dag buiten gelegd, maar hij laadt amper op. Kan dat komen door dit grauwe weer?
Heeft er daarnaast iemand tips om het horloge toch weer opgeladen te krijgen? Hij is namelijk nu helemaal leeg met de wijzers op 12😢