Over welk type gaat het juist?
Is het al een ouder model? Anders FF nieuw batterijtje voorzien?
Heb er ook 2 (2dehands gekocht) die ik gewoon voorzien heb van nieuw batterijtje en klaar…
Normaal gesproken moet het horloge als je het een dag buiten hebt gelegd gewoon opladen…
Andere accu erin laten plaatsen dan moet alles weer functioneren.
Succes kerel🙏
Heren,
Weet iemand of de drukknoppen van een DW5600 op een GW-M5610 passen?
Alvast bedankt!
Ik kijk altijd FF op onderstaande link om te vergelijken of bepaalde onderdelen passen…
Is altijd FF opzoekwerk, want zijn heel veel verschillende knoppen… Lol
De stiftjes (lengte) is wel eens anders…
Kijk eens aan, hier kan ik wat mee!
Ondanks mijn online zoektocht niet meteen iets duidelijk gevonden. Zelfs al verschillende filmpjes gezien/gezocht.
Ik ben er nu 99% zeker van dat het zou moeten passen (die 1% kan ik pas zeggen als ze effectief gemonteerd zijn )
Ik ga ze bestellen , hartelijk dank!
Potver3, nog zo gezegd niks nieuws meer voor einde van het jaar maar toch he !! Stond een 5600MS te koop voor een zacht prijsje, nog iets meer vanaf kunnen lullen en hij kan binnenkort naast de 6900MS in de doos Bezel was beschadigd maar die heb ik nog wel liggen evenals een bandje. Ff opkalefateren en op naar de kerst !
Vandaag weer een leuke dag!!! Vanochtend mocht ik mijn nieuwste aanwinst ophalen:
Mijn eerste G-Shock met een screenprotector… Ik ben erg benieuwd wat de originele eigenaar deed beslissen om deze er extra op te zetten… Van tevoren wist ik al dat dit horloge anders moest worden. Maar voor een nette prijs kunnen kopen zodat er nog genoeg geld overbleef om de benodigde onderdelen te kopen.
De beroerde onderdelen er netjes af gehaald:
En het eindresultaat:
Ten slotte nog even onder de kraan testen:
GOEDGEKEURD!!!
Gisteravond heb ik de eerste screenprotector van mijn nieuwe g shock er af gehaald. Dit ging vrij makkelijk. Maar ik bleef me storen aan dit:
Normaal doet me dit denken aan een screen protector, maar die had ik er al af gehaald… Dus toch maar even vergelijken:
Waarom zou je in hemelsnaam 2 screenprotectors op elkaar plakken??? En dan uitgerekend op een G-Shock???
Hij doet het weer! Schijnt dat de analoge Frogmans meer tijd nodig hebben om te laden dan de andere G-Shocks die ik heb gehad. Helpt ook niet mee dat het de somberste periode is in de afgelopen 30+ jaar
Ik ben in ieder geval blij dat het niet de batterij is.
Jaja, net mezelf nog een Kerst/Nieuwjaarscadeau gegeven…
M’n eerste horloge-aankoop voor 2025 is gebeurd…
Je zou zeggen, hoe kan dat nou…
Wel…
Heb net een DW-5000R-1aer ge-pre-orderd (of hoe schrijf je zoiets hahaha)
Rond feb. 2025 zou hij beschikbaar zijn…
Nog FF wachten dus…
Kijk er naar uit
Super om te horen!
Ik heb nog nooit geen problemen gehad met de accu zat altijd vol en lag ook elke dag voor de vensterbank om op te laden. Dag licht is cruciaal voor deze horloges als je ze tenmiste op niveau wil houden qua accu. TL verlichting of kustlicht is niet voldoende…
Dat maakt niks uit zolang ze maar aan daglicht worden blootgesteld dan is het goed. Wat ik bovenstaande al zei heb dit nog nooit gehad met mijn Frogmans…
Snap ik maar anders was er ook geen man overboord en stuur je hem op onder de garantie😉
Nice! Ik heb hem ook (vrijblijvend) laten bestellen bij een NL juwelier. Verwacht hem in januari (?)
Hoe dan ook tof ding!
Al twijfel ik nog tussen deze en de goedkopere DW-5600RL.
Geen screwback, geen brick patroon, geen stalen kast. Maar verder hetzelfde?
Die DW-5600RL en de DW-6900RL komen er bij mij ook gewoon nog, maar daar zal ik nog wat gewoon op wachten…
Maar die zijn volgens mij nog niet te pre-orderen…
Ik dacht wel dat ze al beschikbaar waren in UK…
Deze 5000 is in mijn ogen iets leuker, omdat hij trg fullmetal is, met de platte bezel…
Ben ook superfan van de rode rand