G-Shock only III (Deel 3)

Laatste werkdag van 2024.

14 likes

Dubbel genaaid houd beter :smile:

Gaaf ding :raised_hands:t2: Ben benieuwd naar de fotos volgend jaar :smile:

De 5600MS gisteren opgehaald, ander bandje + andere bezel erop gezet. Ik had een geheel zwarte bezel over maar die was voor een 5610 blijkbaar :smiling_face_with_tear: dit ziet er ook niet verkeerd uit

De stand tot nu toe

Niet heel gek :+1:t2:

14 likes

Leuk overzicht :slight_smile:

1 like

Dank :slightly_smiling_face: afwachten wat 2025 brengt. Ik denk zelf een extra horlogedoos :sweat_smile:

Tis dat hij teveel op de 5610 lijkt… anders had ik hem gehaald.

1 like

Hmm. Het is dat ik geen echte die hard fan ben hahaha :man_shrugging:

1 like

Klopt, lijkt veel op de andere, maar is toch totaal anders :blush:
Vooral de metal case en screw caseback waren voor mij de zaken die me over de streep getrokken hebben…
Maakt het verzamelen leuk…
En is ook trg back to basics… Geen solar of MB6.
Heb de 40j (DW5040PG) ook, maar deze is nog meer naar de eerste!
Ook platte bezel…

3 likes

Heb hem toch wel een stukje goedkoper kunnen pre orderen, dus wacht wel FF :blush:

1 like

Als ze de

nu eens terug zouden brengen voor retail zou ik het wel weten…

1 like

:green_circle: blijft een leuke kleur :smile:

20 likes

Deze sinds een week of twee om de pols. Vind het een super fijn horloge. De schakelband die van kunststof is, voelt veel beter aan dan gedacht. Alleen het zien van de tijd in slecht verlichte ruimtes is nog wat wennen. Als je met je arm schud gaat de verlichting wel automatisch aan, maar dat werkt niet altijd feilloos.
Ondanks dat toch behoorlijk in mn nopjes met deze square.

13 likes

15 likes

Om de verlichting automatisch aan te laten gaan, moet je niet schudden, maar je pols naar je toe draaien, alsof je op je horloge wil kijken (ik meen iets van 40 graden draaien). Het werkt ook alleen als het donker genoeg is.

3 likes

Hij blijft gaaf.

Superfoto ook trouwens!

Ik ben overstag gegaan en een G-shock gekocht. Maar deze moet ik nog gaan instellen. Ben ik niet meer gewend. Deze versie is met bluetooth. Om dit te laten werken moet ik de casio watch app downloaden. Ik heb een samsung telefoon en in google play staan meerdere casio apps. Ook een voor G-shocks. Ik ga het dadelijk eens proberen. Ik vind het een leuk horloge maar tot nu toe, zoals gezegd wel iets omslachtig. Misschien te weinig geduld…ha.ha. het model is een GBM-2100-1AER

15 likes

Hoeft niet, je kunt ook zonder app het horloge instellen. Maar via de app gaat alles wel wat makkelijker. Je moet trouwens de CASIO WATCHES app hebben.

2 likes

Dank je wel voor je bericht. Ik heb de app gedownload. Mij geregistreerd en de horloge en de telefoon gepaired. Ik ben hier niet zo handig in maar het is gelukt. Kijken voor kleine veranderingen aan te brengen zoals de datum. Er verschijnt eerst de maand 12 en dan de datum 23. Kijken of dit gedraaid kan worden. Proberen op het gemak de functies te ontdekken…functies die je misschien niet snel gebruikt. Mijn echtgenote had een G shock gekocht en was er tevreden over. Ik ben ook overstag gegaan, er zijn soms activiteiten waarbij ik liever xan deze G shock zal dragen. Ben benieuwd hoe deze gaat bevallen.

3 likes

Het is wel een mooie!

1 like

Ik was aan het twijfelen. Er waren drie kleuren. Een groene, een lichtblauwe en deze donkergrijs/ zwart. De lichtblauwe…ice blue had weinig contrast met de wijzers en moeilijk de tijd te zien. De groene was ook mooi maar was het digitale scherm donkerder en niet goed afleesbaar. Wist niet af dit instelbaar veranderbaar was. Op de internet foto’s was ook dit verschil, en in het echt ook. Dus viel de groene ook af. Ik heb met de app nou alles up to date. Mijn eerste G shock, ben benieuwd.

1 like

Wa ne spast is da is :expressionless:, stevig horloge indeed :wink:.

1 like