G-Shock only III (Deel 3)

Archiefplaatje!

9 likes

Ik vind de GBD-300 voor 75 euro ook wel leuk

2 likes

Ik vind die van jou echt heel mooi! Als ik die van mij niet had, had ik ook voor deze gegaan bij Zalando.

1 like

Kun je hem niet retourneren? :sweat_smile::innocent:

1 like

Ja dat zou opzich wel kunnen alleen ik heb hem goedkoper dan 75 euro gekocht (vanwege nog wat kortingsbonnen) 1 van de voorwaarden is dat ik die korting dus niet terugkrijg.

Anders ging die linea recta terug :grin:

Overigens voor diegene die geïnteresseerd zijn in de Zalando actie let op onderstaand :point_down:t6: daarna zullen ze wel weer rond de 120 euro worden.

1 like

Ik snap hem!

Nou ja, het is alleen de kleurstelling die anders is.

Voor de rest zijn ze hetzelfde. :grimacing:

1 like

Klopt inderdaad. Overigens op Zalando staat er ook een afbeelding van een g-shock blikje bij dat horloge. Zat die van jou ook in een blikje?

1 like

Ja, die van mij zat daar ook in.

1 like

Ow oké apart ik ontving de mijne zo:

3 likes

Ze zijn vorig jaar toch overgestapt van manier van verpakken?

Misschien dat de CY serie nog net van daarvoor is?..

1 like

Ja klinkt plausibel inderdaad. Je hebt in ieder geval nog geluk met een blikje. Beter dan dit eierdoosje :rofl:

2 likes

:joy::joy:

1 like

Deze kon ik ook niet laten voorbij lopen :innocent:

Ook met het kartonnen doosje :frowning_face:
Ok, mss groener dat karton, maar toch wel beetje charme weg lol…

Enfin, dan nu het horloge…
(Foto’s van gisterenavond)

De fluo dial is echt wel heel leuk!

14 likes

Nog steeds blij met de kleine uitvoering :ok_hand:

18 likes

15 likes

heb je deze om 01.00 in de nacht besteld of gewoon van chrono gehaald? gaaf hoor

2 likes

Yes! Om 01:50 om precies te zijn. Toch nog een voordeel aan jonge kinderen hebben die nachtbraken :joy:.
06:35 was alles uitverkocht las ik.

Ben er blij mee! Las ook ergens dat in maart nieuwe (en laatste?) stock werd verwacht. Omdat Casio dus heeft gezegd dat het een one shot production betreft. Maar niemand weet hoeveel stuks dit zijn.

16 likes

15 likes

123456 → tijd voor koffie!!!

16 likes

Ik voel me heel erg uneducated, maar ik kijk dus niet naar een 5600? Omdat je het hebt over uitverkocht en limited?

1 like