Jazeker wel dit is er eentje van de nacht release. Maar op het forum van onze oosterburen heb ik dus gelezen dat er één productie batch is geweest in de originele fabriek, die in 2 fasen zal worden verkocht. Niemand weet alleen hoeveel stuks dit totaal betreft. Een onofficiële limited edition zou je dus kunnen zeggen.
Maar goed. Ik ben geen verkoper van Casio. Dit is wat het web zegt
Hoi hoi, gekke vraag misschien, maar ik ben op zoek naar een daily driver (?) nou ja in ieder geval een g shock square die niet te nieuw en te duur is, om elke dag aan te doen naar mijn werk. Aangezien je er 120 hebt (maar inmiddels vast meer), zou je er misschien 1 aan mij willen verkopen? Ik heb al een 5610U en een 5000U, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om die aan te doen naar werk, ze moeten kras-loos blijven voor mijn gemoedsrust.
Stel dat je er 1 over hebt die je toch al weg wilde doen? Groetjes!
Net nog één binnengekomen die al heeeeel lang op m’n lijstje stond…
Altijd een beetje een loterij, of ze effectief in goede staat zijn en vooral dat alle functies werken…
Gekocht als niet werkend, met wat vage foto’s…
Toch m’n kans gegaan, met dit als resultaat…
Probleem is, dat ik er zelf geen afstand kan doen hahaha, daarom heb ik er ook zo veel…
Is ook niet m’n bedoeling om ze weg te doen… Er zit buiten 1 exemplaar geen enkele dubbele tussen
Die dubbele heb ik speciaal gekocht om in een modkit te steken, zodat mijn originele puntgaaf blijft…
Ik heb hetzelfde probleem denk ik.
Ik wil niet dat ze bekrast worden lol
Ik zoek zelf ook veel op Vinted, je kan ze echt leuk en goedkoop spotten, maar heel goed opletten voor de fakes idd.
Het staat er vol van, maar als je tips nodig hebt vraag gerust FF!
Advertenties met papieren casio zakjes, en omgedraaide handleidingen moet je zeker skippen!
Thanks!
Ik moet nu even zoeken hoe ik mijn publieke verkoop vraag in Algemeen weg krijg want dat mocht niet (dacht ik al)
Geen idee hoe ik moet posten in Gezocht, maar ik ben sowieso te newbee denk ik. Bedankt voor je tips!
Posten in gezocht mag pas met Trustlevel 2 maar als je die oproep bedoelt die je in dit topic deed denk ik niet dat iemand dat gaat flaggen hoor. Dit G-Shock topic is wel relaxt betreffende de lezers en posters.
Ik heb ook een oproep in algemeen gedaan en dat is wel een gevlagd enz, ik wilde het wissen maar dat kon niet:face_with_peeking_eye: ik hoop niet dat ik eruit gegooid word