G-Shock only III (Deel 3)

Heb hem op Amazon Japan besteld

Link Amazon Japan

Gisteren deze Mudmaster binnen gekregen maar wat is dat ding groot.

14 likes

Joah, het zijn zeker niet de kleinsten idd. Kan het net om de pols ?

Op de groei gekocht Sjaak? :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Past net idd. Het is ook een kwestie van wennen.

Op mijn leeftijd krimp je alleen nog Bart.

4 likes

Uit die subwoofer vooraan komt ongetwijfeld een heerlijk geluidje.

1 like

:laughing::laughing:

Dat is ook zo. Draag hem met plezier !

1 like

Staat zo in het blauwe :joy:

1 like

Wat een gedrocht jacobus!
Vlot het blauw in

3 likes

Dank! Ingeschreven.

1 like

Das mooi rap :smile: het wennen dan maar overslaan

1 like

Ik ga daar niet aan wennen.

Deze nog even snel besteld bij Zalando voor een hele nette prijs.

16 likes

Congratz met de spotgoedkope aanwinst! In oktober betaalde ik nog normale prijs. :joy:

1 like

:face_with_hand_over_mouth:nee klopt ik vind het leuk hier, maar weinig tijd, tenminste, ik kwam er niet uit, alleen zo’n vraag stellen als een nieuw topic in horloge markt als je trustlevel 2 hebt, ik denk, waarom lukt dat niet? Maar nou is de vraag weer, hoe verleid ik die software hier, mij trustlevel 2 te geven dan? :upside_down_face: Maar goed, ik heb al tips gekregen en op de horloge markt gekeken, ik baalde gewoon dat ik weer eens te traag was om toe te happen op die 5610 (zonder U) €60 was een goede prijs en nou moet ik weer verder zoeken, achja.
Er komt vast nog wel iets leuks…

1 like

Ik heb dus een Duro, en die glijdt iedere keer naar de zijkant. Ik heb zeg maar niet echt een vierkante pols. Dus zo’n mudmaster gaat al helemaal niet werken bij mij.
Ik vind m wel knallen, enne, g shocks, zelfs bij kinderen en dan niet de Baby G om doen maar bv een GWX opv een GLX, een Casio mag gezien worden en groot zijn, zelfs dan kan het.
Dusse, alstie niet aan de zijkant gaat hangen, prima! Ik vind m tenminste echt rete goed staan.

1 like

Weet je wat ik nou zo raar vind?
Ik moest dezelfde baby g aan mijn moeder geven. Want mij past ie niet! Ik heb geen gaatje, de band haalde het niet!
Maar overal zie ik mannen met bv een GLX om ipv een GWX, je weet wel, met die getijden.
Dus ik weet nou al, dat gaat niet passen!!
Ik snap er niks van, want zo dik zijn mn polsen niet hoor. Mijn G shocks moeten vier gaatjes ver dicht. Raadsel…

1 like

Nee daar heb ik geen last van zit eigenlijk wel lekker. Ik ben dit soort formaat niet gewent.

4 likes

Houden zo. :rofl:

1 like

Misschien toch maar

:grin:

1 like