Nee zeg verkopen
daar wen je aan hoor.
Hij staat echt stoer.
Mja vond mn duro ook te groot, later dacht ik hmm, valt eigenlijk wel mee.
Ik wil m eigenlijk ook wel😆
Aan jou zeker haha!
(Ik dacht hetzelfde)
Mooi ding hoor
Koop dan!
Nee, voor mij is er maar één model G Shock acceptabel en dat is de klassieke square. En dan nog liever de 5610 dan de 5000.
Die geschroefde kast vind ik te hoog, 5610 zou wel van het 5000 resin gemaakt mogen worden.
Haha! Ik moet lachen want ik heb ze dus alle twee. En te hoog? Daar merk ik dus niks van! Ik had eerst de 5610u. Mja die band van de 5000 zou beter zijn. Klopt, het zit ietssss beter. Maar alleen als je ze alletwee hebt en je dat weet.
Ik zou dan toch kiezen voor de 5000, mocht ik er maar 1 kopen. Maar mijn vrouw vindt het goed dat ik er twee kocht, want ik heb geen vrouw dusja
Ps: door die geschroefde kast etc rvs enz is de 5000 dus iets zwaarder (wat je waarschijnlijk allang weet) en daarom vind ik m te verkiezen boven de 5610. En ik vind m iets bruter door juist geen rood randje.
Maar nou zit ik dus weer naar de Casio GWX-5600-1JF G-Shock G-Lide te kijken. Pfff
kuch* Een DW-5000R int blauwe gedeelte kuch*
Misschien leuk voor een forumlid? (Niet mijn advertentie)!
Een witte Manga op Vinted (niet mijn ad)
Maar weet dat er nog wel mensen aan het zoeken waren…
Alvast maar een openingsbod gedaan… thanks voor het melden
https://www.horlogeforum.nl/t/casio-g-shock-dw-5000r-1aer-nieuw/548589/2
Hopelijk aan een lezer van dit topic
Haha er zijn snelle zaken gedaan op het forum. Nu ff afwachten op een NA-topic
Snelste verkoop ooit van jou ?
Kan het AMPER bijhouden hier.
Gelukkig heb ik alleen g shock-geld.
Anders was het bij mij NA Submariner, week later NA GMT master week later Yacht Master maand later ivm NA Air King GMT Master te koop
En daarna executie rijtjeshuis
Temptingggg omg ahhh aub laat m verkocht zijn ik ga NIET kijken gelukkig… verkocht gered…
Ik ben inmiddels niet meer van de mechanische horloges en eigenlijk vrijwel helemaal over naar printplaatjes met cijfertjes. Wilde deze ook graag hebben maar heb in het verleden te vaak boven list gekocht en sta dus ergens op een lijst voor als ze nog eens binnen mochten komen.
Maar wat schetste mijn verbazing toen ik HF vanmiddag even checkte, deze in het blauw zag staan en hij nog beschikbaar was ook.
Zeg nou zelf, een mooie aanvulling op dit setje toch.
Een zéér mooie aanvulling! Veel plezier ermee!