Ah dat ligt dus niet aan mij. Het viel me ook al op bij die van mij. Vind het bruut irritant.
Iemand een tip voor een G-Shock met dezelfde/vergelijkbare specs, maar dan een betere kijkhoek?
Ah dat ligt dus niet aan mij. Het viel me ook al op bij die van mij. Vind het bruut irritant.
Iemand een tip voor een G-Shock met dezelfde/vergelijkbare specs, maar dan een betere kijkhoek?
Ik ben erachter dat het probleem ligt in de Solar. Alles zonder solar is prima. Nu heb ik een 5600FF, maar met die wetenschap ga ik nog eens een keer goed rondkijken!
Voor mij was het een dealbreker en heb ‘m snel verkocht. Ik mis de 5610 niet en is een van de weinige horloges die ik ook echt nooit een tweede keer opnieuw zou willen terug kopen.
Dat zou zomaar kunnen haha, hoewel mijn witte snoopy moonswatch ook niet meer dan een halve dag nodig had!
Misschien zelf maar eens een DW-5000R scoren dan. Ik irriteer me namelijk nogal aan de kijkhoek van de 5610. Ergens vind ik solar wel fijn, maar ik vind het fijner als ik daadwerkelijk de tijd kan aflezen.
Heb jij gewoon een MR G en daarna geen end game? Snapnieee
Probeer het eens door de band andersom te monteren.
Een MR-G is een hele hoop, maar een endgame niet echt, daar is meer zelfbeheersing voor nodig.
Hier is er na de MR-G G1000B ook nog wel het een en ander bij gekomen, al dan niet Casio/G-Shock.
Bijvoorbeeld de LE heruitgave van de Casiotron, de nieuwe rode titanium Frogman en nog een aantal anderen, waarvan de Seiko SLA021 de laatste aankoop is geweest.
Die kijkhoek is het beroerdst van allemaal. Head on zijn de cijfers mega wazig. Echt heel slecht voor dat geld. Het feit dat Brogle mij, toen ik mijn order wilde cancellen, direct 40 euro extra korting gaf, zegt mij genoeg
Ik vind iedere NA weer om een andere reden leuk en bij de DW-5000R is het de historische gelijkenis. Daar val ik overigens wel vaker voor, viva la marketing!
Shiiiiiit, da’s jammer. Ik vind dat toch echt namelijk één van de toffe weinige G-Shocks. Die retro looks zijn echt de shit.
Hier ben ik het toch niet mee eens… 5600R:
En om nog eens te laten zien hoe beroerd de 5610 oogt qua kijkhoek ten opzichte van een 5600;
Echt niet best he. Het mag beter maar ik denk vaak, ik lees de tijd niet op die manier af dus ja
Ik ook niet, heb wat reviews gelezen, geen klachten gezien en jouw foto spreekt voor zich. Er zijn uiteraard wel onderlinge verschillen tussen modellen maar zelfs een MR G B5000R is geen helder “aflees wonder”, daarvoor moet je naar heel andere schermen.
Ik verheug me op de NA @coffeecup, leuk en dank je wel!
Net een gezocht topic gemaakt.
Iemand een 5650 baby-g?
Wit, zwart mag
Wel een topprijs maar in die 23 uur dat je dit postte is die al 20 euro gezakt naar 130 euro (was 150 euro) dan gaan bij mij toch wel wat alarmbellen rinkelen…helemaal als je deze onder list gaat verkopen.
Als je m ooit kwijt wil? Jaloerss😁 ik ga er toch naar zoeken weer, hartelijk bedankt…
Die passen mij niet, mijn moeder heeft er nu 1
Zo fijn kan zien welke dag het is lol
Die 500r is dramatisch slechter. Heb het gezien op diverse vergelijkings videos yt