G-Shock only III

Bedankt!

Bij mijn andere horloges krijg ik nooit reactie maar bij de 5610 krijg ik altijd de reactie: “Cool! Robothorloge :robot:”.

Heeft al laten merken dat hij er ook wel 1 wil.

Vandaar deze uitgezocht. Formaat van de 5610 of zelfs de Baby-G is veeels te groot voor zijn iele polsen.

1 like

Je kan ook op marktplaats kijken voor een cheap 5600. Ik heb hem alleen met metalen case te koop, dus dat zou niet handig zijn…

X post, naar de kapper met de NA

9 likes

Het erge is dat ik mijn twijfels heb over de echtheid van deze editie. Zag een clip op YouTube over een One Piece editie en de verschillen tussen echt en nep. Gezien ik al eens een GA-110 heb gehad en er wel eens een batterijtje van heb vervangen zag de module er anders uit.

Heb Camtech, Nederlandse vestiging die Casio repareert, om mij in eerste instantie gerust te stellen. Hun foto van de 5146 module is een andere, 1 die ik herken uit model wat ik ooit had.

Verkoper op Catawiki gevraagd om een oplossing.

Hoi, wat vervelend! Hij is inderdaad niet origineel gezien de achterkant en aan de tekst te zien. Ik heb deze modellen vaak voorbij zien komen op mp en eigenlijk allemaal 1:1

Ben benieuwd wat voor oplossing er komt.

Waarom heeft de 5610 zulke knudde kijkhoeken eigenlijk?

6 likes

Hallo nieuw werkhorloge ………

15 likes

De Franse verkoper, schreef in het Frans, wil het graag stilhouden wat betreft Catawiki. Beroept zich op onwetendheid. Bang zijn account te verliezen. Door Google Translate moeten halen.

“hallo, het spijt me echt, ik dacht echt dat het een echte was, ik heb hem al een tijdje en ik ben niet voorzichtig geweest, je kunt hem naar mij terugsturen en ik zal je terugbetalen, maar als dat niet het geval is Ik stoor je er niet over te praten met catawiki, omdat ik bang ben dat ze mijn account zullen sluiten, ook al heb ik er niets mee te maken gehad”

Inmiddels Catawiki op de hoogte gesteld.

Ik was zo blij met dit horloge voor de verzameling. Niet dus. Nu.

2 likes

Om nog markt te houden voor de modellen met een STN display zoals de B5000’s? Die zijn onder bredere hoeken goed afleesbaar…

De “beroemde” Catawiki-experts :rofl: :rofl:
Elke twee weken zien we een nep-Breitling op hun site, beoordeeld door hun “super”-experts…elke keer bieden ze mij een waardebon van € 5 aan voor mijn volgende aankoop :crazy_face: :joy: dat zijn marionetten, geldpomp :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Hier nog 2 mooie FAKE !! :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth:

Ja deze seller. Zelfs de Red Devils ICE watch zal fake zijn.

Die experts hebben die horloges nooit in levende lijve gezien. Mijn laatste aankopen waren via Chrono Addict op Catawiki. Ik hoop nu maar dat dat wel echte exemplaren zijn.

Geen idee, ik weet niets van Ice-watch
Aan de andere kant de G-shock’s, papieren zak, ‘america/canada’ garantiekaart, sticker op de achterkant, … daar bestaat geen twijfel over

1 like

Ik las ergens, volgens mij Reddit, dat ook die fokking ICE watch gefaket word. Heb ze ooit eens voor 2 nichtjes gekocht.

1 like

Alles lijkt legit. En waar wel meer mensen over klagen bij de reviews is dat alles stinkt naar sigaretten. Ook die Casio die ik kocht.

En mijn nieuwe zomerhorloge/werkhorloge is ook binnengekomen uit Frankrijk:

De GX-56-4 uit 2010 :slight_smile: knalkleurtje valt wel op!!!

7 likes

Ik vind het een bijzondere tactiek om de duurdere G-Shock een slechter afleesbaar LCD mee te geven dan reguliere digitale Casio (die 1/3e van de prijs zijn)

1 like

Eigenlijk alles met een Casio tasje erbij is nep haha

3 likes

Is snap het helemaal. Jammer dat het zo gaat. In de meeste gevallen weten ze het donders goed dat ze nep horloges verkopen.

2 likes