Gefeliciteerd man! Prachtig heb zelf de LE Poison frogman iets meer kleur zeg maar
Wow wat een beest
nou nog een bullbar er op
Pfff wat een ding!
Supergaaf!
Incoming! De Casio LA-20WH-1CEF
Voor onze oudste zoon (7j), vond die van papa (5610) heel cool . Helaas is die nog te groot voor zijn pols(je). Mooi alternatief met dit kinderformaat
.
Vanochtend om 06.00 werd ik vakkundig wakker gemaakt door onze jongste van 4. Het was nog een beetje vroeg, dus alvast mijn ochtendroutine gedaan: marktplaats-vinted-ebay checken. Dit doe ik meestal 5 keer per dag.
Vanochtend zag ik ineens dat er een nieuwe advertentie van een gx56 op vinted was geplaatst.
Kortom:
Hopelijk snel in mijn box!
Dit klopt. Ik heb de GWG-B1000 teruggebracht en geruild voor de GWG-100 +restant bedrag in cadeaubonnen terug. (Welke ik denk ik toch ook weer ga besteden aan een G Shock).
Reden dat ik de GWG-B1000 heb teruggebracht? Hij droeg gewoonweg niet comfortabel, mijn pols, ter hoogte van het welbekende botje, was blauw van het dragen, dat vond ik te gortig voor dat bedrag.
En voor de Neon Illuminator:
Dat heb ik niet meegekregen! Helder verhaal nu👌
Al een model in gedachten?
Snap ik volkomen, dat is het ook niet waard!
Ik ga ook horloges verkopen is bij mij ook te hard gegaan en dan ga ik waarschijnlijk het horloge kopen wat jij momenteel ook bezit.
Normaal gesproken is bij mij één horloge erin, dan gaat er eentje uit maar dat is een beetje verwaterd😅
Heel gaaf😎
Klopt het nu dat neobrite feller/beterzichbaar is in het donker als de GWG-1000/2000/GWG-B1000?
De illuminator is een lampje waardoor de indices oplichten. Er zit ook wel lume, maar die is niet zo denderend als de “echte” mudmasters.
Ik ga er ook horloges uit doen en denk dat de nieuwe GW-9500 er (toch) bij mag komen.
Verkies jij dit model boven de GWG-1000/GWG-B1000? Doel dan niet op de functies puur verlichting, dus niet de lume maar neobrite.
Dat blijft ook een gaaf model! Als er wat horloges uitgaan dan blijft het ook nog leuk of je moet er zo’n sterke band mee hebben dan niet natuurlijk😅
Ik vind dit model gewoon leuk. De grotere broertjes zijn supergaaf, maar deze heeft gewoon de essentiele opties van een G Shock. Sterk, MB6 en Solar.
Die GW9500 lijkt me supergaaf, maar ga hem eerst passen, niet nog eens de fout maken die ik met de GWG-B1000 heb gemaakt haha.
Ja begrijp ik idd. Echt een stoer model met de basisfuncties, meer heb je ook niet nodig inpreciepe.
Ik zal eerst eens wat verkopen en dan kijk ik wel weer verder. Zag dat ze nog genoeg op voorraad zijn bij diverse webwinkels.
Snap ik!! Bedankt voor je toelichting👍
Nou, eigenlijk niet he !! Verf een kozijn, dat is een klus dus mag je hem dragen
Maar dan kan hij vies worden Je kunt wel een plank ophangen of een kastje in elkaar zetten…
Babydoekjes gebruiken, fantastische dingen